• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

کارآفرین و تولیدکننده برتر محصولات صادراتی در خاورمیانه مشتری بانک توسعه تعاون قزوین شد

  • کد خبر : 20279
  • 11 مرداد 1400 - 11:09

در راستای گسترش حمایت های بانک توسعه تعاون از فعالان عرصه تولید و صادارات ، محمد یزدی سرپرست استان قزوین به همراه محمدی رییس شعبه صنعتی البرز از محل گروه تولیدی ایران چسب و الغری ، کارآفرین نمونه و صادر کننده فعال در حوزه تولید چسب بازدید نمودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بازدید با نشستی به اتفاق مدیران و اعضای هیئت مدیره این شرکت توام گردید که پس از آشنایی با توانمندی ها و ارائه انواع خدمات و محصولات بانک ، این گروه صنعتی جذب بانک توسعه تعاون گردید.

محمد یزدی سرپرست شعب قزوین با بیان اینکه بانک توسعه تعاون آمادگی کامل را جهت برآورد هرگونه نیاز بانکی شرکت های تولیدی دارد، افزود: با توجه به رسالت این بانک در فعال سازی و تحرک بخشی به بخش تولید و رفع نیاز شرکت های تولیدی ، جلسات بازاریابی بمنظور گسترده نمودن چتر حمایتی بانک و پیگیری های بعدی در این خصوص بصورت جدی و روزانه انجام میگردد.

همچنین وی در ادامه نسبت به درخواست این گروه صنعتی مبنی بر بهره مندی از ۱۰ دستگاه کامیون سنگین جهت بکارگیری در امر صادرات محصولات تولیدی کارخانه گفت: بانک توسعه تعاون براساس تفاهم نامه های منعقده با شرکت های بزرگ سازنده خودروهای سنگین تا کنون توانسته است علاوه بر نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور ، زنجیره ارزشی را خلق نماید که در این مسیر صدها دستگاه انواع کامیون و کشنده و کاربری بی واسطه و با تسهیلات بانک توسعه تعاون به دست متقاضیان حقیقی و شرکت ها و تولیدکننده ها رسیده است و این امکان در بانک توسعه تعاون برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط فراهم است.

همچنین در ادامه صفایی مدیر عامل کارخانه با اشاره به اشتغال ۸۰۰ نفری موجود در این شرکت افزود: میزبانی گروه صنعتی ایران چسب و الغری از مدیران بانک توسعه تعاون را به فال نیک میدانیم و آغازی روشن در جهت همکاری های فی ما بین را در سایه همکاری های نزدیک رقم خواهیم زد. صفایی گفت: عمده محصولات این کارخانه جهت صادرات به عراق و ترکیه تولید میگردد و حجم بالای تقاضا در کشور های همسایه گردش بالای مالی را نیز در پی دارد که در بانک توسعه تعاون تمرکز خواهد یافت.

گفتنی است شرکت تولیدی ایران چسب (سهامی خاص) در سال ۱۳۴۹ تاسیس و در سایتی به وسعت ۱۲۰۰۰متر مربع در تولید انواع نوارچسب بسته بندی رسما آغاز به کار نمود.در سال ۱۳۶۰ شرکت الغری با فضایی به وسعت ۲۵۰۰۰مترمربع به شرکت افزوده شد وتولیدات خود را در زمینه محصولات پلی اتیلن از جمله سفره یکبارمصرف ، کیسه فریزر، کیسه زباله و دستکش یکبارمصرف آغاز و نام گروه تولیدی ایران چسب و الغری را از آن خود کرد. گروه تولیدی ایران چسب و الغری به دلیل بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در تولید و همچنین با صادرات محصولات با کیفیت خود هم اکنون در زمره ی شرکتهای برتر صنعت چسب در خاورمیانه شناخته می شود. از افتخارات این شرکت انتخاب بعنوان کارآفرین برتر طی سه سال ، اخذ گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی از اسپانیا و همچنین اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت و گواهینامه بین المللی مدیریت زیست محیطی طی سالهای ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۷ ، دریافت تندیس مدیر برتر ایران در سال ۹۰ و دریافت تندیس استاندارد ملی ایران و .. را میتوان نام برد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.