• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

ژابی آلونسو مربی سردار آزمون می‌شود؟

  • کد خبر : 55666
  • 13 مهر 1401 - 18:22
ژابی آلونسو مربی سردار آزمون می‌شود؟

هافبک سابق تیم ملی اسپانیا گزینه اصلی لورکوزن برای جانشینی جیوانی سیوانه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، نتایج ضعیف تیم بایر لورکوزن در این فصل ادامه یافت و این تیم بعد از باخت سنگین به بایرن مونیخ در ابتدای هفته، در لیگ قهرمانان نیز مغلوب تیم پورتو شد تا فشارها روی جیوانی سیوانه افزایش یابد.

جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن که در بیشتر بازیها سردار آزمون را روی نیمکت نشانده، تحت فشار و در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته است. طبق یک گزارش، ژابی آلونسو بازیکن سابق رئال مادرید و بایرن، یکی از گزینه‌های جانشینی این سرمربی سوئیسی است.

بر اساس گزارش ESPN، ژابی آلونسو بهترین گزینه برای تصدی پست مربیگری در لورکوزن است. بر اساس این گزارش آلونسو به خوبی می‌تواند تکلیف باشگاهی را که در بوندسلیگا در رده ۱۷ جدول قرار گرفته است بهبود بخشد. این مربی اسپانیایی در دسترس است و تمایل خود را به کار در این تیم آلمانی نشان داده است.

او در تابستان پس از سه سال مربیگری در تیم دوم رئال سوسیداد، این باشگاه را ترک کرد و اکنون بدون تیم است.

البته او در لورکوزن کار دشواری خواهد داشت. باشگاه بدترین شروع فصل خود را داشته است و در جام حذفی نیز شکست خورده و از دور رقابت ها کنار رفته است. این تیم با تنها پنج امتیاز از هشت بازی در حال حاضر در رده ماقبل آخر در لیگ است. در لیگ قهرمانان نیز از سه بازی فقط یک برد بدست آورده اما لورکوزن هنوز هم شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را دارد.

آلونسو دو بار به عنوان بازیکن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد؛ در سال ۲۰۰۵ با لیورپول و در سال ۲۰۱۴ با رئال مادرید. مهمترین افتخار دوران فوتبالی او نیز قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به همراه تیم ملی اسپانیا است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.