• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

چیپست Dimensity 9000 نیامده رکورد بنچمارک ها را جابجا کرد

  • کد خبر : 40161
  • 03 اسفند 1400 - 17:29
چیپست Dimensity 9000 نیامده رکورد بنچمارک ها را جابجا کرد

چیپست پرچمدار جدید مدیاتک، یعنی Dimensity 9000 هنوز به صورت رسمی در بازار عرضه نشده است. اما امروز بنچمارک هایی از یک گوشی با این چیپست منتشر شده است که نشان می‌دهد عرضه آن از همیشه نزدیک‌تر است.

ظاهراً  یک گوشی از vivo X80 با اسم رمز V2186A  قرار است که با چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه شود. اگر به این موضوع دقت داشته باشید که X70 Pro با چیپست Dimensity 1200 عرضه شده بود، گوشی‌ای که با چیپست جدید رونمایی می‌شود به احتمال زیاد vivo X80 Pro خواهد بود.

بنچمارک چیپست Dimensity 9000 مدیاتک

براساس آنچه که در وبسایت GsmArena ذکر شده امتیاز این گوشی در بنچمارک AnTuTu رقم ۱,۰۷۲,۲۲۱ است. برای مقایسه بد نیست بدانید که گوشی S22 اولترا با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ در این بچمارک امتیاز ۹۶۸,۳۵۹ را کسب کرده است. در تصویر پایین می‌توانید امتیاز این تراشه‌ها را در AnTuTu 9 با یکدیگر مقایسه کنید.

Gsm همچنین نتایج بنچمارک این گوشی و چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ را با گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز مقایسه کرده است که حتی در آن حالت هم باز عملکرد تراشه مدیاتک بهتر بوده است.

بنچمارک چیپست Dimensity 9000 مدیاتک

نتایج در بنچمارک پردازنده Geekbench 5 هم تحسین برانگیز است. در بخش تک هسته این گوشی امتیاز ۱۲۴۸ و در بخش چند هسته امتیاز ۴۱۹۱ را کسب کرده  که با این نتایج بالاتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ قرار می‌گیرد.

بنچمارک چیپست Dimensity 9000 مدیاتک

در بنچمارک به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و سیستم عامل اندروید ۱۲ گوشی ویوو اشاره شده است. ۱۲ گیگابایت رم نیز در هر دو بنچمارک تأیید شده، در حالیکه حافظه داخلی حداقل در یک نسخه ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

اینگونه که از نتایج به نظر می‌آید چیپست پرچمدار مدیاتک قرار است رقیب سرسختی برای همتایان خود از کوالکام و سامسونگ باشد. اما باید دید که فارغ نتایج بنچمارک‌ها، عملکرد این تراشه در کاربر عملی چگونه خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.