• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

چرا برخی از اعضای فدراسیون پس از عزل عزیزی خادم کنار گذاشته‌ شدند؟

  • کد خبر : 41019
  • 16 اسفند 1400 - 8:47
چرا برخی از اعضای فدراسیون پس از عزل عزیزی خادم کنار گذاشته‌ شدند؟

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از اعضای فدراسیون فوتبال در پست‌هایی فعالیت داشتند که عناوین آنان در پست‌های فدراسیون تعریف نشده بود؛ به همین علت به همکاری با این افراد پایان داده‌ شد.

احسان اصولی ظهر امروز در برنامه ورزش و مردم در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از عزل عزیزی خادم اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون فوتبال امورات فدراسیون و ۲ بازی پیش‌ روی تیم ملی است که بتوانیم منابع مالی آن را فراهم کرده و ثبات و آرامش خوبی را در فضای فوتبال ایران حاکم کنیم تا برنامه‌ها با یک رویکرد منطقی و در فضایی برنامه‌محور پیش برود.

وی افزود: تا ۲۰ اردیبهشت ماه بر اساس تشریفات اساسنامه دستورات را عملی خواهیم کرد و سپس جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص اخراج تعدادی از اعضای این فدراسیون خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از اعضا خودشان استعفا دادند. همچنین برخی از این عزیزان با عناوینی در پست‌های مختلف مشغول فعالیت بودند که در پست‌های سازمانی تعریف نشده بود. از سوی دیگر قراردادهای فدراسیون از یکم فروردین تا ۱۲ اسفند منعقد می‌شود و مطابق قانون پیش از اتمام این قراردادها عدم تمایل همکاری فدراسیون با آنان را به اطلاع‌شان رساندیم تا ساختار فدراسیون را روشن کرده و مسئولیت هر کسی را مشخص کنیم. تمام کسانی که از فدراسیون کنار گذاشته شدند حق و حقوقات خود را تمام و کمال دریافت کردند.

اصولی در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال چهار فروردین ماه در سئول به مصاف کره جنوبی می‌رود. با توجه به سیاست‌های فدراسیون فوتبال برای استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای زیرساختی و مدیریتی سراسر کشور و معرفی امکانات و تجهیزات ورزشگاه‌های ایران در سطح بین‌المللی و آسیا دیدار ایران و لبنان نهم فروردین در مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از آنجا که آخرین دیدار رسمی ایران پیش از جام جهانی دیدار با لبنان است، می‌خواهیم تیم ملی آخرین دیدار خود را با زیارت حرم حضرت رضا(ع) و در مشهد برگزار کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت حضور تماشاگران در این دیدار عنوان کرد: فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بر عهده ستاد کروناست و حضور یا عدم حضور تماشاگران به شرایط کرونایی زمان برگزاری بازی بستگی دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.