• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

چتر حمایتی بانک پارسیان بر سر فعالان حوزه سلامت با حضوری پررنگ در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۳

  • کد خبر : 70389
  • 06 خرداد 1402 - 15:45
چتر حمایتی بانک پارسیان بر سر فعالان حوزه سلامت با حضوری پررنگ در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۳

بانک پارسیان به‌عنوان بانک “سلامت‌محور” باهدف معرفی خدمات بانکی خود و حمایت از طرح‌های نظام سلامت کشور، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (ایران هلث ۲۰۲۳)، با برپایی غرفه و با کادری متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های ارزی، اعتباری و ریالی حضور فعال و چشمگیر دارد.

غرفه بانک پارسیان در این نمایشگاه در سالن ۴۱ با حضور شرکت‌های مختلف گروه بانک، آماده میزبانی از فعالان حوزه دارو و درمان و علاقه‌مندان به دریافت مشاوره در زمینه خدمات مالی و بانکی است.
در روز اول برپایی این نمایشگاه، غرفه پارسیان موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحب‌نظران صنعت سلامت قرار گرفت و شاهد بازدیدهای متعددی بود. مدیران و کارشناسان بانک پارسیان طی نشست هایی صمیمانه با متخصصین و شرکت‌های مرتبط و مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای بانک پارسیان در حوزه سلامت را معرفی کردند.
گفتنی است؛ نگاهی به عملکرد بانک پارسیان در حوزه تأمین دارو و درمان نشان می‌دهد که این بانک به‌عنوان حامی و تأمین‌کننده نیازهای زنجیره «سلامت‌محور» دارویی و درمان کشور و باهدف مشارکت مؤثر در تأمین و تداوم جریان نقدینگی نظام سلامت کشور، اقدامات مؤثری در قالب تسهیلات و صدور اوراق گام به شرکت‌های دارویی به‌منظور واردات دارو، تأمین مواد اولیه و تجهیزات پزشکی انجام داده است.
مشارکت در طرح تولید داروهای بیوسیمیلار که در معالجه طیف وسیعی از بیماری‌های صعب‌العلاج مانند سرطان‌ها، بیماری‌های خونی ژنتیکی خاص مانند ام‌اس و همچنین درمان نازایی مؤثر است و عاملیت تأمین مالی احداث بیمارستان پیشرفته برکت به‌عنوان مرکز درمانی تخصصی سرطان در حوزه سلول درمانی، پیوند مغز استخوان و پزشکی هسته‌ای تشخیصی،‌ همچنین تأمین مالی و تجهیز مراکز درمانی، ارائه تسهیلات به شرکت‌های دارویی، مشارکت در طرح تولید واکسن کرونا، از اقدامات ارزنده این بانک به‌حساب می‌آید.
نگاه حمایتی بانک پارسیان به توسعه بخش درمان و فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی کشور همواره مورد تأکید است در همین راستا با توجه به چالش‌های نقدینگی در صنعت دارو، این بانک بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود باهدف حمایت از پژوهش و تولید داروهای سرطانی، دیابت، ناباروری و ام‌اس با همکاری پژوهشگاه رویان و بنیاد برکت و با ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان با تمام ظرفیت و توان وارد عمل شد تا سهمی در تأمین مالی این صنعت که با سلامت و جان هم‌وطنان گره‌خورده است، داشته باشد و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.
با توجه به شرایط خاص کشور و تشدید تحریم‌ها به‌خصوص تحریم‌های دارویی، حمایت بانک‌ها به‌عنوان پشتیبانان و تأمین‌کنندگان مالی پروژه‌های ملی، از طرح‌های نظام سلامت کشور در حوزه‌های پراهمیتی همچون سلول‌های بنیادی و داروهای سرطان، افق‌های روشنی به روی این بخش از حوزه سلامت کشور گشوده است.
گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) بیست و چهارمین دوره برگزاری خود را در خردادماه ۱۴۰۲ تجربه خواهد کرد. این نمایشگاه به مدت ۴ روز از تاریخ ۶ الی ۹ خردادماه ۱۴۰۲ از روز شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۳ عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پذیرای علاقه‌مندان به حوزه دارویی و پزشکی است.
شرکت‌های برتر حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، از کشورهای مختلف جهان در این رویداد تخصصی که به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، حضور یافته و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.