• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیش‌نشست چهارم «بیمه‌های اجتماعی در آینده»

  • کد خبر : 12980
  • 29 فروردین 1400 - 12:18
پیش‌نشست چهارم «بیمه‌های اجتماعی در آینده»

همایش ایران ۱۴:رفاه و تامین اجتماعی با هدف هم‌اندیشی درباره آموخته‌های سیاستی از رخدادهای تاریخی حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی در ایران قرن چهاردهم خورشیدی در سال پایانی این سده، توسط موسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار می‌شود. براین اساس مجموعه نشست‌های تخصصی مرتبط با محورهای این همایش با هدف به اشتراک گذاشتن رویکردها و […]

همایش ایران ۱۴:رفاه و تامین اجتماعی با هدف هم‌اندیشی درباره آموخته‌های سیاستی از رخدادهای تاریخی حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی در ایران قرن چهاردهم خورشیدی در سال پایانی این سده، توسط موسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

براین اساس مجموعه نشست‌های تخصصی مرتبط با محورهای این همایش با هدف به اشتراک گذاشتن رویکردها و تعمیق مسائل و سوالات همایش برگزار خواهد شد.
چهارمین نشست با عنوان “بیمه‌های اجتماعی در آینده” شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

در این جلسه حسین مشیری مدیرکل بین الملل سازمان تامین اجتماعی و مجتبی قاسمی عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی سخنرانی خواهند کرد و دبیرعلمی نشست نیز نرگس اکبرپور روشن معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی خواهد بود.

این جلسه به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه این همایش به آدرس ssor.ir/hamayesh/مراجعه کنند و یا با شماره‌‌  ۸۸۷۵۳۲۴۵ ( داخلی۲۰۸  یا ۲۰۳) تماس بگیرند.

منبع: موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.