• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیش‌بینی ثبات و سودآوری بیمه سینا در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 67273
  • 14 فروردین 1402 - 16:09
پیش‌بینی ثبات و سودآوری بیمه سینا در سال ۱۴۰۲

نشست نوروزی مدیرعامل بیمه سینا با اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران و رؤسای شعب تهران برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در نشست نوروزی ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ از عزم جدی این شرکت برای به ثمر نشستن برنامه‌های تدوین شده خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ تمامی همکاران، تلاش خود را جهت سربلندی بیمه سینا به کار گرفتند تا برنامه‌ها و استراتژی‌های شرکت برای خروج از شرایط سخت به ثمر بنشیند که به لطف خداوند متعال این مهم محقق شد.

مدیرعامل بیمه سینا با تشریح اقدامات سال ۱۴۰۱ افزود: سال گذشته برای بیمه سینا همراه با فراز و فرودهایی همراه بوده است که برخی از مشکلات که این شرکت سال ها با آن دست و پنجه نرم می کرد با تلاش مضاعف در حل و فصل گردید و امیدواریم با جدیت به کار گرفته شده در ارکان مختلف شرکت، سال پیش رو، سالی پربار برای خانواده بزرگ بیمه سینا باشد.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا بیان داشت: بیمه سینا خوش‌نام، شفاف و قانون‌مدار است و همه ما باید تلاش کنیم این میراث ارزشمند را حفظ کرده و با فعالیت مضاعف در جهت رسیدن به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه گام های محکمی برداریم تا دین خود را نسبت به ذی‌نفعان و همچنین توسعه و رونق اقتصادی کشور به‌خوبی ادا کنیم.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به برنامه‌های ترسیم شده در سال ۱۴۰۲ افزود: متنوع شدن سبد محصولات، محاسبات دقیق، شناخت، رصد و تحلیل بازار و مباحث کنترلی، برخی از اولویت‌های شرکت در سال جاری هستند که با جدیت باید دنبال شوند. سودآوری مهم‌ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است لذا باید از تمامی ابزارهای قانونی در این مسیر استفاده کنیم.

سلطانی ثانی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲، سالی پر اهمیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی برای کشورمان خواهد بود و ما در بیمه سینا تلاشمان برای نیل به اهداف سازمانی مضاعف خواهد بود.

وی عنوان داشت: در عرصه ملی، رخداد انواع فرصت‌ها و چالش‌ها قطعاً سریع‌تر از گذشته و پرتکرار خواهند بود. امیدواریم که متولیان امر با هدایت هدفمند و مدیریت صحیح، فرصت‌ها را شکوفا و چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند که البته در این صورت، موفقیت‌های پیش رو پرشتاب خواهند بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.