• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج بیمه سامان برای معرفی محصولات خود به نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی رفت تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون ۶۳ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در قالب ۹۳۶ هزار بیمه نامه بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان برنامه‌ریزی جدی برای تقویت شبکۀ فروش بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ برگزاری اولین جلسه هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۳

2

پیشخوان های شهرنت تهران، مشهد و شیراز؛ پیشتاز صدور کارت هدیه برای شهروندان

  • کد خبر : 42571
  • 10 فروردین 1401 - 13:35
پیشخوان های شهرنت تهران، مشهد و شیراز؛ پیشتاز صدور کارت هدیه برای شهروندان

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از خدمات پیشخوان های شهرنت این بانک در ماه پایانی سال گذشته و هفته ابتدای سال جاری، گفت: پیشخوان های شهرنت تهران، مشهد و شیراز؛ طی هفته های اخیر پیشتاز ارائه خدمات و صدور کارت هدیه برای شهروندان بوده اند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بهبود ساسانیان با بیان اینکه در شهرهای کرج، اصفهان و قزوین نیز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات ۲۴ ساعته پیشخوان های شهرنت استقبال قابل توجهی داشته اند، افزود: باید اذعان کنیم که اقبال هموطنان برای استفاده از خدمات شهرنت ها در بسیاری از شهرها نیز به نسبت مشابه سال قبل بیش ۱۰۰ درصد بوده است.
وی با تاکید بر اینکه توجه به ارائه خدمات برتر و به روز در پیشخوان های شهرنت را به صورت جدی در سال جاری دنبال می کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه طی ماه های گذشته با همکاری تمامی ارکان بانک، توانستیم بخش گسترده ای از خدمات شعب را در شهرنت ها با همکاری شعبه مجازی به مشتریان ارائه کنیم.
ساسانیان گفت: تمامی کارکنان بانک شهر در شعب کشیک و شهرنت ها تلاش داشتند تا کامل ترین خدمات بانکی را به مراجعان در نوروز امسال ارائه دهند که خوشبختانه در این مهم موفق بودند.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر درپایان، افزود: خوشحالیم که سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر توانستند در اسفند ماه و هفته ابتدایی سال ۱۴۰۱ مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز ساخته و در جلب رضایت بیش از پیش آنها تاثیرگذار باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.