• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیشبرد طرح‌های توسعه مس سونگون نیاز به کمک ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دارد

  • کد خبر : 46748
  • 09 خرداد 1401 - 15:17
پیشبرد طرح‌های توسعه مس سونگون نیاز به کمک ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دارد

مدیرعامل شرکت مس در معیت رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مقامات استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه آن بازدید کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، دکتر علی رستمی ضمن تشریح برنامه‌های توسعه مس سونگون به حجم سرمایه‌گذاری بیش از سی هزار میلیارد تومانی در حوزه تولید کنسانتره و مس کاتد اشاره و درخواست کمک ویژه از سوی مجلس شورای اسلامی در اجرای برنامه‌ها را نمود.

همچنین دکتر عزت‌اله اکبری تالار پشتی رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس قول مساعدت کامل مجلس برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه مس را داد.
در این بازدید الله وردی دهقانی نماینده ورزقان، معصومه پاشایی نماینده جلفا و مرند، یوسف داودی نماینده سراب و  اسماعیلی دبیر کمیسیون نیز با حضور در مجتمع مس سونگون، از نزدیک با این مجتمع و طرح‌های توسعه آن آشنا و در جریان روند کار این طرح‌ها و برنامه‌های شرکت مس قرار گرفتند.
از دیگر برنامه‌های هیات، بازدید از محل دامپ باطله سونگون و بررسی مشکلات مرتبط و قول مساعد برای گشایش و سد باطله مس سونگون بود.
گفتنی است در این بازدید، مهندس پرنیان ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، مهندس نعمتی فرماندار شهرستان ورزقان به همراه مهندس رضوی مدیر مجتمع، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.