• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام ویژه خطیبی به مدیران و کارکنان ایران خودرو دیزل

  • کد خبر : 54909
  • 28 شهریور 1401 - 11:28
پیام ویژه خطیبی به مدیران و کارکنان ایران خودرو دیزل

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.

ایکوپرس- مهدی خطیبی در این پیام بر استمرار برنامه‌های توسعه ای و پیگیری اهداف کلان تعریف شده در بزرگترین خودروساز تجاری کشور و خاورمیانه تاکید کرده و آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر عزیزم جناب آقای مهندس جواد توسلی مهر
اعضای محترم هیات مدیره
همکاران گرانقدرم در گروه ایران خودرو دیزل

با سلام
ما همه با هم در این روزگار سخت (به‌دلیل محدودیت‌ها و فشارها و حواشی) اما بسیار شیرین (به‌دلیل کسب موفقیت‌های روز افزون و پی در پی) در تلاش هستیم تا گروه صنعتی ایران خودرو نه فقط همچون گذشته بلکه بیش از گذشته‌های پر افتخار خود، چون ستاره‌ای درخشان در آسمان صنعت خودروسازی کشور و ان‌شاءلله طی سال‌های آینده در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی و به عنوان یک خودروساز تمام عیار در سطح جهان بدرخشد.
بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این اتحاد و هم‌دلی در سطح گروه صنعتی ایران خودرو هر چه بیش‌تر استمرار یابد موفق‌تر می‌شویم و شیطنت بدخواهان نیز بیش‌تر خواهد شد.
بر این اساس، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجدانه جنابعالی و همکارانتان این نکته را یادآور می‌شوم که در نتیجه مدیریت عالی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر یکایک مدیران و کارکنان، امروز ایران خودرو دیزل همچون ققنوس از خاکستر خود برخاسته و با حرکت در مسیر سودآوری و ظرفیت‌سازی به سرعت در حال رسیدن به پیشرفت‌های بیش‌تر و تثبیت جایگاه خود به عنوان پرچمدار بازار خودروهای تجاری است.
این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که مدیریت در گروه صنعتی ایران خودرو بی‌بار و سترون نیست و امروز هر چه بیش‌تر از موفقیت‌های شما بهتر می‌شنوم و می‌بینم به وجد آمده وخوشحال‌تر می‌شوم. 
تردید نداریم خوب کار کردن نیاز امروز ایران است و باید در این مسیر تمام توان خود را برای دست‌یابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر ادامه داد. بنابراین اینجانب با خوب کارکردن و تلاش‌های مستمر شما و شنیدن و دیدن اخبار مثبت و امیدوارکننده درباره ایران‌خودرو دیزل، پس از شکرگزاری به درگاه خداوند متعال بر خود و گروه صنعتی ایران خودرو می‌بالم.
اکنون و پس از خروج از بحران‌های متعدد در آن مجموعه، صفر شدن زیان انباشته و توفیقات جدید در حوزه تنوع محصول و صادرات، تقاضا دارم بدون توجه به تمام حاشیه‌سازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های افراد و جریان‌های معلوم الحال با جدیت، استواری و شادابی کامل همچنان در مسیر پیشرفت و ‌تعالی گام بردارید.
در عین حال برخود لازم می‌دانم از حمایت‌ها و دلگرمی‌های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بازدید اخیر خود از شرکت ایران خودرو دیزل و تمجید آن بزرگواران از توفیقات و توانمندی‌های آن شرکت قدردانی کنم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.