• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه کارآفرین

  • کد خبر : 66915
  • 28 اسفند 1401 - 16:34
پیام نوروزی مدیرعامل بیمه کارآفرین

محد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را به کارکنان، شبکه فروش، سهامداران و کلیه ذینفعان تبریک گفت.

بسمه تعالی

زکوی یار می آید باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی، چراغ دل افروزی

نوروز طلیعه دگر شدن و دیگر بودن است و ایرانیان با آرزوی روزگاری روشن تر آن را به پیشواز می روند و به جشن می نشینند. در آستانه سالی تازه و روزگاری که تحولات روزافزون نویدبخش افق های روشن فرداست، شرکت بیمه کارآفرین گام های نوخواهی پیشرفت را با سرعت و قدرت می پیماید تا به مردم کشورعزیزمان خدمت رسانی کند.

سال ۱۴۰۲ را در حالی آغاز می کنیم که شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته با همه سختی هایش، به فضل و برکت همراهی سهامداران و اعضای محترم هیأت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتوان ، توانست گام های خوب و مؤثری در پیشبرد امور بردارد و امید که از این پس نیز این روند رو به رشد ادامه یابد.

بیمه کارآفرین با آگاهی به مسئولیت حرفه ای خود، برای سال آینده برنامه های جدی و گسترده ای را برنامه ریزی نموده است تا بتواند ضمن حفظ جایگاه خود در صنعت بیمه، نوید خدمات و محصولات متمایزی را برای مشتریان خود داشته باشد.

از طرف خودم و خانواده بزرگ بیمه کارآفرین که در تمامی روزهای سال دوشادوش یکدیگر جهت خدمت رسانی به هم میهنان کوشیده اند، سال نو را تبریک عرض نموده و امیدوارم شاهد سالی سرشار از امید و هم افزایی هر چه بیشتر برای داشتن ایرانی شاد و سربلند باشیم.

محمد حیدری

نوروز سال یکهزار و چهارصد و دو

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.