• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سینا در آستانه آغاز سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 66822
  • 27 اسفند 1401 - 18:39
پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سینا در آستانه آغاز سال ۱۴۰۲

دکتر عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن این پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلـوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

سال نو دیگر بار از راه می‌رسد و دست عنایت خداوند که از آستین طبیعت برآمده، نویدبخش طراوت و شادابی سرزمین پاکمان ایران می‌شود؛ خداوند منان را شاکرم که در سایه الطاف بی‌پایانش توفیق خدمت‌گزاری به بیمه‌گذاران و همکاران ارجمند بیمه سینا را به من ارزانی داشت.

با اتکال بر رحمت پروردگار و همت همکاران پرتلاش بیمه سینا کوشش می‌کنیم تا از گردنه‌های صعب‌العبور به سلامت گذر کنیم و با رویکردی واقع‌بینانه در سال پیش رو موفق به تثبیت شرایط، سود‌آوری و تقویت متغیرهای بالندگی شرکت شویم که ان‌شاءالله ذی‌نفعان اصلی (سهامداران، بیمه گذاران،کارکنان) از منافع مستقیم آن بهره‌مند گردند.

اینک در آغاز بهار ۱۴۰۲ و رویش دوباره طبیعت لازم می‌دانم همراهی صمیمانه بیمه‌گذاران و سهامداران ارجمند بیمه سینا در جای‌جای میهن اسلامی‌مان را سپاس گویم. افتخار دارم در کنار سایر همکاران عزیزم در سال جدید نیز با سرلوحه قرار دادن خلاقیت و نوآوری، خدماتی افزون‌تر از قبل را در اختیار مشتریان ارجمند قرار دهیم. بدون شک با این پشتوانه گران‌سنگ موفقیت‌های آتی دست‌یافتنی‌تر خواهد بود.

بی‌شک با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده و همت و تلاش مجدانه‌ای که در تک‌تک همکاران سراغ دارم، بیمه سینا در آینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود خواهد رسید و صنعت بیمه بیش‌از گذشته نقش اثرگذار بیمه سینا را احساس خواهد کرد. از درگاه ایزد منان؛ سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای یکایک هموطنان عزیز، بیمه‌گذاران محترم و به ویژه همکاران پرتلاشمان در ستاد، شعب و شبکه فروش مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.