• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت سال نو

  • کد خبر : 11441
  • 28 اسفند 1399 - 23:05
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت سال نو

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت سال نو

به نام خدا
حمد و سپاس خداوند‎گاری را سزاست که بهار را با همه لطافت و زیبایی‎اش با اعیاد خجسته ماه شعبان، قرین ساخت تا دلها را به رحمتش خرم و به امید بهروزی، نو سازد.
میمنت میلاد با سعادت سرور شهیدان عالم، حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و ذخیره الهی در زمین، حضرت حجت(عج)، در روزهای استقبال از بهار طبیعت را همراه با تهنیت آغاز سال ۱۴۰۰ تقدیم تمامی همکارانم و خانواده مکرمشان در سراسر کشور می نمایم.
سال ۱۳۹۹ به رغم تمامی فراز و نشیب ها و به ویژه شرایط خاص متاثر از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، با موفقیت های بسیاری سپری شد و بیمه آسیا همچنان به عنوان شرکتی توانمند و برندی خوش نام در صنعت بیمه کشور و در اذهان بیمه گذاران، درخشید و جایگاه ممتاز خود را در صنعت بیمه حفظ کرد.
حفظ سهم بازار در میدان رقابتی صنعت بیمه کشور، ثبت رکورد های تازه در تولید حق بیمه، پرداخت خسارت و کاهش همزمان نسبت خسارت، افزایش چشمگیر سرمایه شرکت، اخذ تاییدیه سطح یک توانگری مالی و مجوز قبول اتکایی از داخل از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، افتتاح شعب و ساختمان های جدید شرکت در سراسر کشور، کنترل صدور و پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث، جذب بیمه نامه های خوب در بیمه بدنه، کاهش سهم بیمه های درمان در پرتفوی شرکت، مدیریت صحیح منابع مالی و سرمایه گذاری و… تنها بخشی از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند این دوره بوده است.

در آستانه فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و بهار طبیعت، حرکت هدفمند بیمه آسیا به سمت دگرگون شدن، در بازار بیمه یک ضرورت است. در سال ۱۴۰۰ نیازهای جدید بیمه‌ای شکل خواهد گرفت و بیمه‌آسیا با آینده‌نگری و ارائه محصولات ویژه با خدمات متفاوت، به نیازهای جدید، پاسخ خواهد گفت چرا که مطالبه بیمه گذاران دریافت خدمات بهتر، ایفای فوری و دقیق تعهدات و پرداخت خسارت‌ها ست. مسیر بیمه آسیا در سال۱۴۰۰حرکت به سمت دنیای بیمه دیجیتال است و باور داشتن به این مساله که آنلاین شدن صنعت بیمه یک اولویت و ضرورت سازمانی است که با خرد جمعی و همت ماندگار خانواده بزرگ بیمه آسیا شاهد تحقق آن خواهیم بود.
همه این ها را حاصل بهره مندی بیمه آسیا از ثمره کوشش کارکنان توانمند ، متعهد و شبکه فروش فعال شرکت می دانم و بر این اساس امید قاطع دارم که عملکرد شرکت، در سال آینده هم بسیار خوب خواهد بود و به یاری خداوند متعال، برنامه‌های خود را محقق خواهد ساخت.
این فرصت را مغتـنم شمرده و از حمایت های بی دریغ سهامداران، تلاش های وافر هیات مدیره متعهد، معاونین، مدیران و مشاوران کاردان و کارکنان مجرب و سختکوش و شبکه فروش توانمند و تلاشگر، صمیمانه قدردانی می کنم، که اگر نام بیمه آسیا بر صدر می‎درخشد جملگی حاصل همت والا، نیت پاک و کار مخلصانه این عزیزان، در همه عرصه‎های فعالیت این شرکت بزرگ است.
اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای کلیه همکاران محترم، خانواده‎های گرامی‎شان، سالی سرشار از سلامتی و سرافرازی خواستارم.
مسعو د بادین
نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=11441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.