• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسب فرا رسیدن دهه فجر

  • کد خبر : 63716
  • 12 بهمن 1401 - 16:48
پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسب فرا رسیدن دهه فجر

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفتند: «همه تلاش خود را خواهیم کرد تا نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه ایران در راستای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفان و اقشار کمتر برخوردار جامعه، گام‌هایی محکم‌تر از پیش بردارد.»

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک در پیامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
در این پیام آمده است: «پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی قرن بیستم، افزون بر اینکه تجلی اراده ملت ایران بود که فریاد استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی خود را با صدایی رسا به گوش جهانیان رساندند، نور امید برای خروج از زیر سلطه استکبار جهانی را نیز در دل همه مستضعفان جهان زنده کرد.
شکر خداوند متعال که طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سر زده و این بر همه ما مژده ظفر است. دشمنان انقلاب اسلامی ایران هر بار کوشیده‌اند به‌نحوی بر سر راه انقلاب، چالشی خلق کنند که جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دو نمونه بارز از این دسیسه‌هاست، اما به لطف خداوند و اراده ملت غیور ایران، با شکست روبه‌رو شده است.
ما فرزندان ملت که افتخار خدمت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را داریم، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفته و اعلام می‌کنیم همه تلاش خود را خواهیم کرد تا نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه ایران در راستای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، حمایت از مستضعفان و اقشار کمتر برخوردار جامعه و در نهایت رسیدن به یک جامعه قوی و امیدوار گام‌هایی محکم‌تر از پیش بردارد.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.