• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
5

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 20947
  • 18 مرداد 1400 - 13:58
پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز خبرنگار

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، روز خبرنگار را به فعالین حوزه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، روز خبرنگار را به فعالین حوزه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

” به نام خدا خبرنگاران، نمایندگان افکار عمومی اند که با آگاه شدن و آگاه کردن، عرصه خبر و اطلاع رسانی را  عینیت می بخشند و با تعهد مسئولانه، بیان صادقانه و اندیشه ای دلسوزانه و بهره مندی از تکنولوژی و رسانه های نوین، شفافیت را به منصه ظهور رسانده و نظارت را نهادینه می سازند.

 خبرنگاران شایسته، با نگاهی حرفه ای، کارشناسانه و نقادانه ، همدلانه در کنار مدیران توانمند صنعت بیمه کشور، در مسیر  توفیق و توسعه این صنعت تاثیر گذار گام برداشته و افق های روشنی را رقم خواهند زد. 

گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار به معنی ارج نهادن به زحمات و از خود گذشتگی افرادی است که شغل خود را  نه  یک حرفه که آمیخته‌ای از عقل، درایت و پشتکار توام با عشق می‌دانند. در قبال این  فداکاری، وظیفه همه ما احترام، قدرشناسی، همراهی و حمایت همه جانبه از عزیزانی است که روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه را بر عهده دارند.

 این روز خجسته را  به تمام همراهانی که در شرایط دشوار اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در تحقق برنامه ها و اهداف صنعت بیمه کشور یاری رسان بوده و هستند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان سلامتی و سعادت  این عزیزان را آرزومندم.

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل”

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.