• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام سرپرست بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو

  • کد خبر : 66990
  • 01 فروردین 1402 - 21:04
پیام سرپرست بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو

ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بـنام خدای بهار آفرین

بهار آفرین را هزار آفرین

در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستانی و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم همکاران عزیز ،  بازنشستگان گرامی بانک ملی ایران ، همکاران شرکت های تابعه  و خانواده های  محترمشان تقدیم داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای همه آرزومندم.                                         

شروع فصل بهار، آغازی جدید برای شادابی و تحولی نو در زندگی است. در نوروز ۱۴۰۲ که بهار با رخش سرسبزی و نشاط  متقارن با بهار قرآن شده است با خود حس شوق ، امید ، خیر و برکت  را به ارمغان آورده است . 

با آغاز بهار ، ناخوشی های مربوط به سرما از بین رفته و جای آن را سبزی و طراوتی وصف ناشدنی فرا می گیرد. زمین لباس تازه در برمی کند و روحی تازه در آن دمیده می شود.

 نوروز نشانه حیات جدیدی درطبیعت است؛ خانه تکانی، دید و بازدیدهای عید، گرفتن و دادن عیدی، آرزوی روزها و ایام خوش و رسیدن به موفقیت های معنوی و مادی از سنت های آیین نوروز است. 

علاوه بر این ها، نمی توان میراث دیرینه نوروز را تنها در امور فردی و روزمرگی متوقف کرد، زیرا بهار و رسم کهن نوروز این ظرفیت را دارد تا محملی شود برای پرداختن به تحولات مثبت و نوشوندگی های فردی و سازمانی؛ در این روزهای پر طراوت  می توانیم  بیندیشیم که چگونه می توانیم طراوت و تازگی بهارانه را به محیط کارمان بیاوریم.

نوروز فرصتی نیکوست که پرونده یک ساله فعالیت هایمان را مرورکنیم، غبار کهنگی را از جان و روح مان بتکانیم، به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ بانک ملی ایران، طرحی نو برای پیشبرد اهداف بانک در افکنیم و با یکدیگر یک صدا دعا کنیم که ای تغییر دهنده دل ها و دیده‏ ها، ای تدبیرکننده شب و روز، ای گرداننده سال و حالت ها ، بگردان حال ما را به نیکوترین حال! 

دیگر بار، فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت که به خواست ایزد منان  با ماه عبادت و بندگی در هم امیخته است را به شما همه همکاران شاغل و  بازنشسته ، همکاران شبکه بانکی کشور و تمام عزیزانی که در گوشه گوشه این سرزمین در راه خدمت به مردم و مشتریان تلاش  می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنیم و سالی سرشار از شادکامی، برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان مسالت  داریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.