• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک و داروساز

  • کد خبر : 21616
  • 31 مرداد 1400 - 14:46
پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک و داروساز

 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن اول شهریور (زادروز ابوعلی سینا) -روز پزشک- و پنجم شهریور (زادروز محمد زکریای رازی ) -روز داروساز- در پیام‌های جداگانه‌ای این دو روز را به همکاران پزشک و داروساز تبریک گفت. به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن پیام های […]

 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن اول شهریور (زادروز ابوعلی سینا) -روز پزشک- و پنجم شهریور (زادروز محمد زکریای رازی ) -روز داروساز- در پیام‌های جداگانه‌ای این دو روز را به همکاران پزشک و داروساز تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن پیام های دکتر امیر عباس منوچهری آمده است:

همکاران محترم پزشک

و دگر بار در آستانه اول شهریور ماه زاد روز حکیم فرزانه، اسطوره طب و فلسفه ایران «شیخ الرئیس ابن سینا» قرار گرفتیم. خجسته روزی که به پاس تلاشها و از خودگذشتگی های شما عزیزان به عنوان «روز پزشک» نامگذاری شده است. بدون شک بارقه های عشق و عرفان آن فیلسوف بزرگ که مرزهای مشرق زمین را در نوردیده و نام ایران و پزشک ایرانی را بر قله های رفیع پزشکی جهان بلند آوازه ساخته در جای جای میهن اسلامی و در تمامی لحظات شکوفایی خلاقیتهای شما پزشکان نمایانگر شده است. از جانفشانیهای شما عزیزان مدافع سلامت در رویارویی با بیماری کووید ۱۹ تا به حال همواره نمایی از جلوه های عشق و اعتماد راسخ به خدمتگزاری و انسان دوستی شماست که بلاشک در یاد و خاطره ملت شریف و قهرمان ایران به عنوان سندی ارزشمند زنده و جاویدان خواهد ماند.
فرصت را مغتنم شمرده ضمن تبریک و تهنیت به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور و به خصوص پزشکان فرهیخته و توانمند سازمان تامین اجتماعی از درگاه احدیت برای همه شما عزیزان سعادت، سلامت و موفقیت روزافزون مسئلت می نمایم و امیدوارم بیش از پیش شاهد ارتقاء منزلت علمی و اجتماعی جامعه شریف پزشکی و توفیق خدمت بیشتر به بیمه شدگان محترم سازمان و بیماران نیازمند مخصوصا در این برهه حساس و خطیر در سایه رحمت الهی باشیم. در این سال که برخی از همکاران ما به عنوان شهدای مدافع سلامت دیگر در کنار ما نیستند، برای آنان نیز رحمت الهی مسئلت می نمایم.

همکاران محترم داروساز

پنجم شهریور ماه به پاس خدمات دانشمند بزرگ مشرق زمین، حکیم فرزانه محمد زکریای رازی، طبیب، شیمیدان و داروشناس بزرگ ایرانی که اساس و پایه علم داروسازی بر پایه توانمندی های این دانشمند شهیر بنا شده است، به نام روز داروساز نامگذاری شده است.
این روز فرصتی مغتنم و مناسب به منظور یادآوری و درک اهمیت جامعه پرتلاش و توانمند داروسازان کشور در تکمیل چرخه تامین سلامت می باشد. در شرایط سخت حال  حاضر؛ جامعه داروسازان صدیق و سختکوش با تلاش و از خودگذشتگی و نجابت، همگام با سایر کادر درمان با ایجاد نگرش علمی و ارائه اطلاعات مورد نیاز در جهت تسکین آلام دردمندان و ارتقای سلامت بیماران نقش موثری در مقوله تجویز منطقی دارو در مراکز ملکی ایفا نموده اند.
اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز به کلیه داروسازان کشور به ویژه همکاران داروساز شاغل در سازمان تامین اجتماعی، امیدوارم امسال نیز همچون سالهای گذشته در سایه تعهد حرفه ای و سازمانی در شرایط خطیر فعلی خدمات شایسته ای به مردم شریف ایران خصوصاً بیمه شدگان عزیز ارائه و موجبات رضایتمندی مراجعین در سراسر کشور فراهم گردد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.