• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت فولاد مبارکه

  • کد خبر : 62338
  • 24 دی 1401 - 17:04
پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت فولاد مبارکه

امرایی مدیرعامل فولاد سنگان سالگرد سالگرد تاسیس شرکت فولاد مبارکه را تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، متن پیام به شرح ذیل است:

رشد و شکوفایی اقتصاد کشور در گرو توسعه صنعت است و فولاد مبارکه اصفهان این مولود مبارک انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور دارد.

ثمره سی سال مجاهدت صنعتی و اقتصادی به برکت حضور مدیران توانمند، مهندسان اندیشمند، جوانان پرتلاش و تمامی کارکنان و کارگران خدوم این شرکت معظم، چیزی جز رفاه و رونق و توسعه نبوده است. شرکت فولاد مبارکه را باید الگوی شایسته و‌ موفقی در توسعه متوازن و پایدار، تولید، برنامه ریزی، نوآوری های علمی و صنعتی، اخلاق حرفه ای، شایسته سالاری، تعهد سازمانی و مسئولیتهای اجتماعی دانست که مدل بی نظیری از توسعه با تکیه بر توان داخلی است.

اینک که در آستانه شروع چهارمین دهه از تأسیس بزرگترین شرکت فولادساز خاورمیانه و یکی از ستونهای اصلی اقتصاد کشور، با درایت مدیران توانمند و خلاق و تلاش جهادگونه کارکنان شریف این شرکت گامی بلند در مسیر ارتقاء دانش محور و صعود بیش از پیش به قله های افتخار آغاز شده است، اینجانب به نمایندگی از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان؛ به عنوان حلقه اول در زنجیره تولید و ارزش آفرینی شرکت فولاد مبارکه، سالگرد تأسیس این شرکت را خدمت همه کارکنان شریف و خدوم گروه فولاد مبارکه تبریک عرض می نمایم و‌ مزید توفیقات، آینده روشن برای این مجموعه بزرگ و سلامتی و شادکامی کارکنان عزیز و‌خانواده محترمشان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

علی امرایی
مدیرعامل فولاد سنگان خراسان

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.