• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای

  • کد خبر : 12359
  • 20 فروردین 1400 - 12:18
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای

به نام خداوند جان و جهان بیستم فروردین ماه سالروز پاسداشت تلاش های افتخارآمیز دانشمندان هسته‌ای کشورمان در تکمیل چرخه سوخت هسته‌ای، و عید بزرگ اقتدار ایران سرافراز است. جمهوری اسلامی ایران در عین ایستادگی برای دستیابی به حقوق مسلم خود ، بر اساس باور به مبانی دینی، با هرگونه استفاده از فناوری هسته ای […]

به نام خداوند جان و جهان

بیستم فروردین ماه سالروز پاسداشت تلاش های افتخارآمیز دانشمندان هسته‌ای کشورمان در تکمیل چرخه سوخت هسته‌ای، و عید بزرگ اقتدار ایران سرافراز است.

جمهوری اسلامی ایران در عین ایستادگی برای دستیابی به حقوق مسلم خود ، بر اساس باور به مبانی دینی، با هرگونه استفاده از فناوری هسته ای در جهت ساخت سلاح مخالف بوده و بر استفاده صلح آمیز از این انرژی تاکید دارد.

بی تردید در سایه همدلی و اتحاد ملی می توانیم با بهره گیری از توانمندی و استعداد قابل تحسین  تلاشگران صنعت هسته‌ای و دانشمندان با انگیزه این مرز و بوم درعرصه های مختلف علمی ، در سال “تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها ” ، حرکت میهن اسلامی  را در مسیر پیشرفت تسریع کرده و شاهد توسعه روزافزونِ دستاوردهای این صنعت راهبردی در کشور عزیزمان باشیم.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای،  فرا رسیدن ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون نخبگان و متخصصان توانمند ایرانی برای حرکت در مسیر پیشرفت علمی کشور عزیزمان را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

جعفرآهنگران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.