• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به مناسبت روز پرستار

  • کد خبر : 32103
  • 18 آذر 1400 - 14:52
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به مناسبت روز پرستار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران کشور به ویژه پرستاران شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان تبریک گفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پیام دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

آیات قرآن شاهدند که اگر انسان در مسیر رنج زاده شده و ابتلای نفس و بیماری، تقدیر دیر یا زودهنگام اوست؛ در همان هنگام، گشایش‌ها و رحمت‌هایی نیز هست که دشواری رنج‌ها را التیام می‌دهند و پرستاران یکی از همان رحمت‌هایی هستند که مرهمی می‌شوند برای طاقت طاق شده بیماران.
همان‌ها که وجودشان با صبر و گذشت و مدارا آمیخته و بالاتر از الزامات و تعهدات تخصصی‌، گاهی برای آنکه تکیه‌گاه امنی باشند برای بیماران؛ از خود، خانواده و حتی جانشان نیز عبور می‌کنند. همان‌ها که با همه مشکلات، فداکاری‌شان مستمر است و در روزگار این ابتلای فراگیر هم، لحظه‌ای از خدمت به خلق خدا دست نکشیدند.
در عظمت کارشان همین بس که سالروز بزرگداشت پرستاران، مزین به میلاد خوب‌ترین بانویی است که نماد صبر و مقاومت و از خودگذشتگی‌ است. بانویی که تاریخ در مقابل عظمتش سر فرو انداخته و همانند نامش، زینت پدری است به نام علی (علیه السلام). اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، لازم می‌دانم مراتب تبریک و تشکر خود را نسبت به پرستاران شریف کشورم و خصوصاً همکاران عزیزم در سازمان تأمین اجتماعی اعلام کنم.

سربلندی و عزت شما را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.