• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی

  • کد خبر : 66969
  • 29 اسفند 1401 - 19:15
پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی

مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی، پیام تبریکی را ارائه کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در متن پیام تبریک یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت به مناسبت نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ خورشیدی آمده است:

آغاز بهار، زمانی است برای آنکه به یاد بیاوریم در زمانی که گذشت، چه کردیم، با چه افرادی همکاری داشتیم، با چه افراد جدیدی آشنا شدیم، چه افرادی را از دست داده ایم و با چه کسانی خداحافظی کردیم.

جمله این یادآوری ها اگر در قالب شرکتی و سازمانی بخواهد بررسی شود، این مهم را به ما یادآوری می کند که قدر سرمایه انسانی را باید دانست و از سال های نه چندان دور پاندمی کرونا و برجسته شدن بیش از پیش فناوری می بایست درسی گرفت که مبتنی بر آن، تطبیق پذیری و رشد نیروی انسانی؛ آموزش بهنگام، کیفی و کاربردی و نیز خلاق پروری و پویاسازی اندیشه را محور مسیر سازندگی قرار دهیم.

سال ۱۴۰۱، همچنین به ما آموخت که باید ریسک های نوظهور را پیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و برای توسعه صنعت بیمه، به آنها توجه کنیم؛ چراکه در دل آنها، نیازهایی است که پیوند مردم و به ویژه نسل جدید را با صنعت بیمه تقویت می کند.

امسال، مجدداً به سالی بدل گشت که روندهای تحول دیجیتال، مدل های کسب و کار نوین، تغیرات اقلیمی، جمعیتی، سلامتی، اقتصادی، تعاملات سیاسی و تبعات آنها بر فعالیت های فعالان صنعت بیمه تأثیرگذاری خود را به نمایش گذاشت و تلنگری بود برای آنکه با خود مرور کنیم، آینده صنعت در کدام مسیر است و بهترین راه برای آنکه در مسیر قرار بگیریم کدام است.

این مهم در سایه سار نگاه های تازه تزریق شده نهاد ناظر نیز تبلور یافت و خود به چراغی بدل شد تا در امواج پرتلاطم دریای بیکران صنعت بیمه، نور فانوس، روشنگری کرده و سکان را کماکان در پیشروی، همراه سازد.

تغییر فصل، همچنین بهانه ای است برای آنکه خود را برای مواجهه با یک تغییر آماده کنیم؛ این تغییر می تواند در ایده پردازی ها، برنامه ریزی ها، توسعه همکاری ها و به ویژه پاسخگویی ها باشد. آنان که چشم انتظارشان به سوی دست هایی است که در زمان بحران یاریگرشان باشد؛ برای شرکت بیمه، ذی نفعان و مشتریان این نقش را ایفا می کنند و تقویت پاسخگویی به آنان، از موفقیت در تغییر و پیشروی به یک گام مستحکم تر خبر خواهد داد.

با امید بهره مندی حداکثری از اثرات مثبت و تحول آفرین صنعت بیمه برای تمام ذی نفعان آن در سال جدید و آرزوی همایون روزی با مرور این بیت از استاد سخن:

برآمد باد صبح و بوی نوروز *** به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال *** همایون بادت این روز و همه روز

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.