• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل بیمه باران به مناسبت روز روابط عمومی

  • کد خبر : 69686
  • 27 اردیبهشت 1402 - 19:33
پیام تبریک مدیرعامل بیمه باران به مناسبت روز روابط عمومی

مدیرعامل بیمه باران طی پیامی فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

در این پیام آمده است،

با تولد رسانه‌های نوین در عرصه ارتباطات، اکنون جوامع به این باور رسیده‌اند که رسانه دیگر تهدید نیست بلکه فرصتی است برای تعمیق ارتباطات و افزایش شفافیت و بهره‌وری. اکنون با ورود شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به بطن زندگی مردم، رسانه علاوه بر ادامه رسالت سنتی اطلاع‌رسانی خویش، بار آموزش را نیز به دوش می‌کشد و برگزاری کلاس‌ها، دوره‌ها و سمینارهای آموزشی را از راه دور میسر کرده است تا مانند ادوار گذشته، آموزش در انحصار خواص جامعه نباشد و گزاره عدالت آموزشی محقق شود. از سوی دیگر، استقبال مردم از فضای مجازی سرآغازی است برای ارتباط، پاسخگویی و گفتگوی بیشتر میان سازمان‌ها و مردم.

نتیجه قطعی این ارتباط شفاف و مستقیم ضمن همدلی و هم‌افزایی بیشتر، این است که توسعه و رشد در تمامی ابعاد و زمینه‌ها قابل دسترس‌تر شود. چرا که صنایع و کسب‌وکارها با برقراری و تداوم این ارتباط است که می‌توانند از نیازها و امیال مخاطبان و مشتریان خود آگاه شوند و قدم در راه تحقق آن‌ها بردارند و با همت جمعی درخشش بیش از پیش ارکان مختلف کشورمان را شاهد باشیم.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و دست اندرکاران عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه عزیزانی که خدمت خود را فقط یک شغل ندانسته و با شوق و علاقه وصف‌ناپذیر به مخاطبان خود عشق ورزیده و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد، تبریک عرض گفته و از تلاش وافر این عزیزان در آگاهی‌بخشی به جامعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.