• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر

  • کد خبر : 63718
  • 12 بهمن 1401 - 16:48
پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که امسال با ولادت با سعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر، مقارن گشته است را به همه مردان و زنان شریف ایران به خصوص خانواده بزرگ صنعتگران و کارآفرینان کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن متن این پیام به شرح زیر است:
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تجلی حماسه ای بزرگ از آرمان خواهی ملتی آزاده و حق طلب بود که در سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به بهای خون های پاک شهدای گرانقدر به ثمر نشست تا به دوران تاریک استبداد و تباهی پایان بخشد و آغازگر فصلی نوین در حیات یک ملت و الگوی تمامی انسان های دربند و آزادی خواه جهان باشد.
در آن روزها نیز مردان ایران اسلامی که در جوانمردی و ظلم ستیزی، یگانه و بی بدیل بودند در برابر ظلم و جور زمان به پا خاستند و زنان شجاع و آزادی خواه نیز در صف مبارزه به آنان پیوستند تا پایه های کاخ ستم را در هم شکنند و بزرگ ترین انقلاب اسلامی تاریخ را رقم بزنند.
و اینک چهل و چهارمین سال پیروزی این انقلاب را در حالی جشن می گیریم که روحیه استکبارستیزی در ملت همیشه آگاه ایران، همچنان بیدار است و تمامی توطئه های دشمنان واقعی این آب و خاک را شناخته و همواره با صلابت در راه سربلندی این سرزمین از بذل جان نیز دریغ نمی کنند و حتی سخت ترین تحریم های ظالمانه اقتصادی در اراده آنان خللی وارد نمی سازد.
مجموعه بانک صنعت و معدن همواره می کوشد با حمایت و پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان و با بهره مندی از تلاش خستگی ناپذیر و مضاعف تلاشگران این عرصه و دانش و تجربه کارکنان خدوم این بانک در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه پایدار کشور که از همان نخستین روزهای انقلاب اسلامی آغاز گشت، با صلابت و امید گام بردارد تا به لطف الهی شاهد شکوفایی کشور در تمامی عرصه ها به خصوص عرصه های اقتصادی و صنعتی باشیم.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روزهای مبارک دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و ولادت با سعادت امیرالمؤمنین (ع) مقتدای همه عدالتخواهان جهان و روز پدر به آحاد مردم شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و همه جهادگران عرصه صنعت و تولید کشور، از درگاه خداوند متعال توفیق و بهروزی توأم با سربلندی همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر امام زمان (ع)، مسألت دارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.