• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک روز حسابدار از سوی مدیر کل امور مالی سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 31719
  • 14 آذر 1400 - 13:22
پیام تبریک روز حسابدار از سوی مدیر کل امور مالی سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل امور مالی سازمان تامین اجتماعی، فرا رسیدن ۱۵ آذر، روز حسابدار را به تمامی کارکنان شاغل در بخش های حسابداری و امور مالی این سازمان تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پیام یونس کریم نژاد آمده است:

اعتلا و ارتقای سازمان های مردم نهاد همچون سازمان تامین اجتماعی که نیمی از جمعیت  کشور را تحت پوشش خدمات بیمه ای و درمانی خود دارد، درگرو پاسداشت سرمایه های انسانی آن است که نقش به سزایی در تحقق اهداف والای سازمانی ایفا می نمایند.
روز حسابدار پاسداری از رسالت های حرفه ای، قانونی و ایفای مسئولیت های اجتماعی جامعه حسابداری ایران است، همه کسانی که علاقه مند به استقرار شفاف سازی و حساب خواهی و حساب دهی هستند. «رشته حسابداری» برای مدیریت و نظم بخشیدن به اطلاعات جمع آوری شده، تهیه گزارش های مالی، آنالیز، تجزیه و تحلیل گزارش ها، ارزیابی دارایی ها و بدهی ها و به طور کلی برای ثبت و رسیدگی به جریان های مالی پایه ریزی شده است.
اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران، فرارسیدن ۱۵ آذرماه “روزحسابدار” را به همه همکاران محترم به ویژه همکاران تلاشگر خستگی ناپذیر در عرصه های انضباط، پاسخ گویی، شفافیت مالی و تصمیم سازان حقیقی فعالیت های اقتصادی در سرتاسر میهن عزیزمان صمیمانه تبریک می گویم و از تلاش ها و زحمات بی دریغ شما عزیزان سپاسگزارم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را در اهداف عالیه سازمان و تحقق شعار “تولید،پشتیبانی ها،مانع زادیی ها” خواستارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.