• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پگاه خدمات رسانی به بازنشستگان را تسهیل کرد

  • کد خبر : 20557
  • 13 مرداد 1400 - 19:48
پگاه خدمات رسانی به بازنشستگان را تسهیل کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، بازدید کرد.  به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، فتح‌الله شعبانی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از خطوط تولید پگاه تبریز گفت: تولید و اشتغال […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، فتح‌الله شعبانی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از خطوط تولید پگاه تبریز گفت: تولید و اشتغال یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که رونق آن موجب رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی کشور است.

او افزود: رعایت حقوق و تکریم بازنشستگان از اولویت خدمات‌دهی است و شرکت صنایع شیر ایران به عنوان یک بنگاه اقتصادی، با صادرات و فروش محصولات علاوه بر کمک به رشد اقتصادی کشور، با اقداماتی خدمات رسانی به بازنشستگان را تسهیل کرده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: حضور محصولات با کیفیت و سالم بر سفره مردم نیز نشان افتخار دیگری برای برند پگاه است و ما امیدواریم محصولات پگاه در دسترس تمامی اقشار به‌ویژه بازنشستگان باشد.

مرتضی اعیانی مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی، نیز گفت: توسعه بازارهای داخلی و صادراتی از مهمترین اهداف استراتژیک این مجموعه است و برای تحقق این امر سرمایه گذاری به موقع و نوسازی این صنعت که بیش از ۶۰ سال قدمت دارد، بر ارتقای کیفیت تولیدات موثر است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.