• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

0

پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی

  • کد خبر : 17682
  • 06 تیر 1400 - 13:27
پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی

خدمات فیزیوتراپی یکی از خدمات درمانی پرکاربرد و در عین حال پرهزینه هستند. در این مقاله با پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی آسماری و مزایای آن آشنا می شویم.

فیزیوتراپی یکی از پرکاربردترین خدمات درمانی است که بسیاری از افراد به دلایل مختلف در طول زندگی خود به آن نیاز پیدا می‌کنند. معمولاً فرآیند درمان فیزیوتراپی طولانی است و در بعضی از موارد تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان به راحتی دو رقمی می‌شود. در چنین شرایطی هزینه‌های درمان فیزیوتراپی می‌تواند بسیار سنگین باشد. از آنجایی که بیمه پایه پوشش قابل توجهی برای هزینه‌های فیزیوتراپی ندارد، بسیاری از افراد به دنبال بیمه تکمیلی با پوشش فیزیوتراپی هستند. در ادامه همراه باشید تا پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی را بررسی کنیم.

فیزیوتراپی چیست؟

قبل از آن که به بررسی فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی بپردازیم، بهتر است کمی با خود فیزیوتراپی و خدمات آن آشنا شویم. فیزیوتراپی در بالابردن کیفیت زندگی افراد بیمار و دارای مشکلات حرکتی نقش بسزایی دارد. از طرفی فیزیوتراپی می‌تواند از آسیب هم جلوگیری کند. این نوع از درمان، به نوعی یک سیستم توانبخشی و در عین حال مراقبتی است که در بهبود عملکردهای حرکتی، مدیریت بیماری‌های مزمن و … نیز نقش مهم ایفا می‌کند. بیمارانی مانند ام اس که در خطر از دست دادن توانایی‌های خود هستند، نیاز مبرمی به فیزیوتراپی دارند. فیزیوتراپی به وسیله دستگاه‌های مختلف و با تشخیص پزشک فیزیوتراپ انجام می‌گیرد. با سایت بیمه آسماری همراه باشید تا در ادامه با خدمات بیمه پایه برای فیزیوتراپی آشنا شویم.

خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی

بیمه تأمین اجتماعی یکی از بیمه‌های پایه است که قسمت اعظمی از مردم از خدمات آن استفاده می‌کنند. به طور کلی خدماتی که به عنوان فیزیوتراپی روتین در نظر گرفته می‌شوند مانند انواع جریانات الکتروتراپی، شامل تنس، فارادیک، FES، هات پک HP، اینفرارد و اولتراسوند تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند. البته به شرطی که این خدمات تنها در مراکز تأمین اجتماعی یا تحت قرارداد با تأمین اجتماعی انجام گیرد. در صورتی که طبق دستور پزشک نیاز به درمان‌های دیگر باشد هزینه به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

این پوشش‌ها به هیچ عنوان برای بسیاری از افرادی که نیاز به فیزیوتراپی طولانی مدت دارند کافی نیست و متاسفانه هزینه‌های سنگینی را به خانواده‌ها وارد می‌کند. با این حال، خوش بختانه شما می‌توانید با استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، از پوشش‌های بیشتری نسبت به بیمه پایه برخوردار شوید. در اینجا به بررسی فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی پرداخته‌ایم.

فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی، یک راه حل جایگزین

با توجه به نیاز بسیاری از افراد به خدمات فیزیوتراپی و هزینه‌های سنگین این خدمات درمانی در صورت استفاده از بیمه پایه یا پرداخت آزاد، شرکت‌های بیمه تصمیم گرفته‌اند تا پوشش فیزیوتراپی را به عنوان یکی از پوشش‌های پاراکلینیکی خود در بیمه درمان تکمیلی ارائه کنند. شما می‌توانید با تهیه بیمه تکمیلی خانواده آسماری، علاوه بر بهره مند شدن از خدمات بهترین بیمه تکمیلی ایران، از پوشش فیزیوتراپی در دو طرح یکتا و برنا بهره مند شوید.

بیمه آسماری تنها شرکت بیمه‌ای است که در بیمه نامه‌های طرح خانواده امکان استفاده از خدمات شرکت کمک رسان ایران SOS را فراهم کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید با تهیه بیمه آسماری در بیش از ۳۰۰۰ مرکز خدمات درمانی همکار کمک رسان ایران از خدمات درمانی همچون فیزیوتراپی با سقفی بالاتر از سقف بیمه پایه بهره مند شوند.

پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی آسماری

پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی خانواده آسماری یکی از پوشش‌های پاراکلینیکی است که در دو طرح برنا و یکتا تا سقف ۲ میلیون تومان با فرانشیز ۱۰ درصد ارائه می‌شود. شما می‌توانید بعد از دریافت نسخه پزشک از طریق سایت کمک رسان ایران، معرفی نامه آنلاین برای مرکز فیزیوتراپی مورد نظر خود دریافت کنید. خدمات فیزیوتراپی که تحت پوشش بیمه تکمیلی آسماری قرار دارند علاوه بر فیزیوتراپی روتین شامل موارد دیگری مانند لیزر کم توان و سی پی‌ام می‌شوند. علاوه بر این مگنت نیز از دیگر خدمات مورد تعهد بیمه آسماری است.

چگونه از خدمات بیمه تکمیلی برای فیزیوتراپی بهره مند شویم؟

برای دریافت پوشش بیمه تکمیلی در خدمات فیزیوتراپی به نسخه پزشک متخصص نیاز است و برای نسخه پزشک عمومی تعهد پرداختی وجود نخواهد داشت. در نسخه باید تعداد جلسات مورد نیاز و اندام های درمان مشخص شده باشد. بیمه گذاران می‌توانند با مراجعه به سایت کمک رسان ایران SOS و برای مرکز فیزیوتراپی مورد نظر خود معرفی نامه آنلاین دریافت کنند. اگر مرکز مورد نظر طرف قرار داد کمک رسان ایران نبود نیز با ارائه نسخه پزشک و مدارک مربوط به فرآیند درمان به شعب کمک رسان یا بیمه آسماری می‌توانید طبق تعهدات بیمه نامه، خسارت خود را دریافت نمایید. بیمه آسماری علاوه بر ارائه خدمات بیمه تکمیلی، خدمات بیمه ای پر کاربرد دیگری مانند بیمه خودرو را ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه بیمه بدنه خودرو مراجعه نمایید.

بیمه آسماری بهترین بیمه تکمیلی در ایران

در این مقاله با پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی آشنا شدیم. فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی مزایای زیادی نسبت فیزیوتراپی با بیمه پایه دارد. از مزایای آن می‌توان به دریافت خدمات فیزیوتراپی با بیمه در مراکز غیر طرف قرار داد تأمین اجتماعی و همچنین پوشش‌های گسترده‌تر برای خدمات فیزیوتراپی اشاره کرد. بیمه آسماری به پشتوانه کمک رسان ایران SOS، ارائه کننده بهترین طرح بیمه تکمیلی خانواده است و پوشش فیزیوتراپی را با سقف و تعهدات مشخص شده در بیمه نامه، به هم میهنان عزیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید با تهیه بیمه تکمیلی خانواده آسماری علاوه بر بهره مندی از پوشش فیزیوتراپی و موارد پاراکلینیکی مشابه، از پوشش ویژه بیمه کرونا نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بیمه آسماری کافی است تا با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس حاصل کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.