• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش برگزار شد

  • کد خبر : 41179
  • 17 اسفند 1400 - 14:58
پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش برگزار شد

در دومین روز از چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاه به تولید بازار، پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش با حضور اساتید و چهره‌های برتر دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، در دومین روز از چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاه به تولید بازار، پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش با حضور اساتید برتر دانشگاهی و کارشناسان برتر حوزه آموزش برگزار شد.

در این پنل تخصصی که با محوریت نقش آموزش در توسعه درون‌زا برگزار شد هومن دوستی مشاور امور آموزش مجتمع مس سرچشمه و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ، کوروش فتحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، سعید فتحی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پریا پارسایی کارشناس امور آموزش شرکت مس سرچشمه به سخنرانی پرداختند.

در این پنل تخصصی راهکارهای لازم در جهت بهبود فضای کار برای نیروهای انسانی و نحوه افزایش فرآیند یادگیری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان امر نکات مدنظر در این راستا را برای شرکت‌کنندگان در این پنل تشریح کردند.

گفتنی است چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز از صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاه به تولید بازار از روز گذشته کار خود را در هتل المپیک تهران آغاز کرده است و تا روز چهارشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.