• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

پشتیبان تولید خواهیم بود

  • کد خبر : 11519
  • 30 اسفند 1399 - 20:20
پشتیبان تولید خواهیم بود

همزمان با فرارسیدن سال نو، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران پیام تبریکی صادر و در آن بر لزوم حمایت از تولید داخل، پشتیبانی از تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی فعال و نیز برطرف کردن موانع در این مسیر تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متن این پیام به این شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

نوروز ۱۴۰۰ فرارسید و همه ما امید آن داریم که با نو شدن سال، خدای متعال همه سختی ها را از مردم جهان به ویژه مردم سرزمین ایران اسلامی بزداید. آنچه در سال پیشین بر ما گذشت، مجموعه ای از شیرینی ها و تلخ کامی ها بود، اما به لطف خدا و با تلاش آحاد مردم، انشاء الله در سال پیش رو، روزگاری دگرگون را تجربه خواهیم کرد.
اقتصاد کشور در سال گذشته با چالش های بزرگی همراه بود. افزایش بی سابقه تحریم ها، موانع داخلی و برخی ناملایمات ایجاد شده باعث شد شرایط معیشتی بر مردم سخت شود، اما با تلاش همه، بسیاری از مشکلات پشت سر گذاشته شد.
در این که کشور ما باید در حوزه اقتصادی قوی شود، تردیدی نیست؛ از همین روست که مقام معظم رهبری به صورت پیاپی، «اقتصاد» را محور نامگذاری های سالیانه خود قرار داده اند.
سال گذشته که «جهش تولید» نام داشت، نقش نظام بانکی در تحقق شعار سال بسیار چشمگیر بود. انبوهی از بنگاه های اقتصادی توسط نظام بانکی تامین مالی شدند، به طوری که کمتر پروژه کوچک یا بزرگ در کشور می توان سراغ گرفت که در آنها رد پایی از منابع بانکی وجود نداشته باشد.
امسال نیز با آسیب شناسی سال های گذشته و به منظور تشویق بیشتر به سرمایه گذاری، کمک بیشتر به تولید و کمک برای افزایش اعتماد به نفس ملی، از سوی مقام معظم رهبری به درستی سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شد.
نظام بانکی و به ویژه بانک ملی ایران خود را به کمک برای تحقق حداکثری این شعار، موظف می دانند، از همه توان خود به این منظور بهره گیری خواهند کرد و به پشتیبان تولید خواهند بود.
بدون شک این روند می تواند به کاهش هزینه تولید، تقویت ارزش پول ملی و افزایش رضایت عمومی بیانجامد که همه در راستای تضمین امنیت ملی خواهد بود.
از خدای متعال می خواهیم که مردم شریف ایران را در راه رسیدن به اهداف بلند خود یاری کند و خدمتگزاران آن ها در این نظام مقدس را بیش از پیش موفق دارد.

محمد رضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=11519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.