• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان

  • کد خبر : 51886
  • 23 مرداد 1401 - 16:58
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان

به منظور جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب ، مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل با شماره تماس ۸۸۲۱۰۰۰۷-۰۲۱در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان می باشد.

روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مرکز امداد مشتریان این موسسه برای ارتباط بیشتر با مشتریان گرامی با ساختاری مشتری مداری و خدمات محور با هدف جلب رضایت مشتریان ایجاد شده است.
  این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص در همه سطوح بانکی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان محترم در زمینه انواع خدمات بانکی می باشد
 این گزارش می‌افزاید: خدمات قابل ارائه مرکز امداد مشتریان از جمله، راهنمایی طرز استفاده از همراه بانک ،اینترنت بانک و نرم افزار فام، راهنمایی خدمات افتتاح حساب متابانک، رفع مشکلات احتمالی دستگاه های خودپرداز و شارژ دستگاه های خودپرداز و کشلس، اعلام خرابی دستگاه ها و مشکلات تراکنش مشتریان، پیگیری مشکلات احتمالی ساتنا، پایا و شاپرک مشتریان و پرداخت قبض می باشد.
 مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان گرامی در خصوص کلیه فعالیت های موسسه اعتباری ملل می باشد

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.