• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پست بانک ایران ماه گذشته رشد خوبی در جذب منابع ارزان قیمت و صدور ضمانت‌نامه داشته‌ است

  • کد خبر : 57066
  • 04 آبان 1401 - 15:34
پست بانک ایران ماه گذشته رشد خوبی در جذب منابع ارزان قیمت و صدور ضمانت‌نامه داشته‌ است

بهزاد شیری مدیرعامل بانک در جلسه ارزیابی عملکرد اهداف کمی پایش و پویش مهرماه سال جاری که عصر سه شنبه سوم آبان ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه بانک در حوزه منابع رشد قابل توجهی را در ماه گذشته تجربه کرده است، گفت: بانک در این بخش رشد خوبی در جذب منابع ارزان قیمت و صدور ضمانت‌نامه داشته‌ است و همچنین در حوزه مدیریت مطالبات هم عملکرد مثبتی را در مدیریت شعب استان‌ها و مناطق شاهد بوده‌ایم و این تغییرات نشان می‌دهد که بر طبق برنامه عمل شده و نتیجه رضایت بخشی نیز گرفته‌ایم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با تاکید بر رشد مثبت مدیریت نقدینگی در بانک تصریح کرد: این رشد در نتیجه برنامه‌ریزی بر روی چک‌های واگذاری چکاوک بوده است و بخش سانتا و پایا هم اتفاقات خوبی در بانک رقم خورده است ولی هنوز باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشیم تا از لحاظ کیفی تغییرات مشهودی داشته باشیم.
مدیر عامل بانک با بیان سهم عقود مشارکتی در مطالبات غیر جاری بانک خاطرنشان کرد: عقود مشارکتی در شناسایی درآمدها محدودیت‌هایی را برای بانک ایجاد می‌کند و در مضاربه و مشارکت مدنی به درآمدهای بانک آسیب می‌زند.
وی با اشاره به برگزاری سریع‌تر دوره‌های بدو خدمت برای نیروهای جدید الاستخدام، افزود: با تصمیم هیات مدیره بانک طرح تسهیلاتی بخش خصوصی از میانگین حساب‌ شرکت‌های بخش خصوصی، تا سقف دو میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.
بر اساس این گزارش، جلسه ارزیابی عملکرد اهداف کمی پایش و پویش مهرماه، با حضور بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی بانک به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این نشست روسای ادارات کل آمار و بودجه، اعتبارات، پیگیری وصول مطالبات، امور بین الملل، حسابداری و امور سهام، خزانه داری و نظام‌های پرداخت و بازاریابی و توسعه بازار به ترتیب مطالب و گزارش‌های خود را در زمینه مدیریت منابع، ضمانتنامه‌ها، مدیریت مصارف (مطالبات غیر جاری)، عملکرد ارزی شعب، مدیریت درآمدها، مدیریت نقدینگی و مدیریت خدمات الکترونیک ارائه کردند.
در ادامه، جلسه پرسش و پاسخی برای رفع ابهامات و سئوالات مدیران استانی برگزار شد و در پایان جلسه مدیرعامل در جمع‌بندی مباحث نسبت به ارائه رهنمودهای لازم پرداخته و به تعدادی از سئوالات مطرح شده پاسخ داد.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.