• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرچمداران نسل بعد سامسونگ به دوربین Olympus مجهز خواهند بود

  • کد خبر : 12385
  • 21 فروردین 1400 - 11:55
پرچمداران نسل بعد سامسونگ به دوربین Olympus مجهز خواهند بود

همکاری سازندگان گوشی‌های هوشمند با شرکت های متخصص در تولید دوربین قبلا هم اتفاق افتاده اما اخیرا این موارد رو افزایش هستند. هواوی، نوکیا و وان پلاس از جمله مهم‌ترین شرکت هایی هستند که برای ساخت دوربین گوشی‌های پرچمدار خود با کمپانی‌های تولیدکننده دوربین و لنز همکاری کرده‌اند. حال سامسونگ می‌تواند جدیدترین شرکتی باشد که از لنزهای یک شرکت دوربین ساز در پرچمداران جدید خود استفاده کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت پرچمداران نسل بعد سامسونگ دارای دوربین‌هایی قدرتمندتر از هر زمان دیگری باشند.

طبق اخبار منتشر شده توسط Yogesh، افشاگر اخبار تکنولوژی، دو کمپانی سامسونگ و Olympus در حال مذاکره برای یک همکاری احتمالی هستند. مشخص نیست دقیقا این دو طرف چه مدت زمانیست بر سر همکاری با یکدیگر در حال مذاکره هستند یا چه دستگاه‌هایی از سامسونگ به دوربین هایی با برند Olympus مجهز می شوند، اما دو نامزد اصلی برای این اتفاق، نسخه ای ویژه‌ای از Galaxy Fold و Galaxy S22 Ultra هستند. این همکاری با در نظر گرفتن اینکه به تازگی کمپانی Olympus بخش دوربین خود را به کمپانی ژاپنی دیگری (شرکتی که بخش Vaio سونی را خریداری کرد) واگذار کرده است. این معامله در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ نهایی شد.

Olympus یکی از سازندگان با سابقه و قدیمی صنعت دوربین محسوب می‌شود که اخیرا همراه با پاناسونیک بر روی دوربین‌های پلتفرم چهار سوم تمرکز کرده بودند. در مورد سابقه همکاری سازندگان گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های دیجیتال، می توان به هواوی اشاره کرد. سازنده چینی در سال ۲۰۱۶ با لایکا همکاری کرد. نوکیا نیز همکاری بلند مدتی با Carl Zeiss داشته و دارد. آخرین مورد هم مربوط به وان پلاس است که پرچمداران خود را به دوربین های Hasselblad مجهز کرد. گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ انتظار می‌رود که امسال معرفی شود اما رونمایی گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالا در اوایل ۲۰۲۲ رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.