• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پروژۀ «شهر هوشمند ارومیه» با ایرانسل افتتاح شد

  • کد خبر : 15637
  • 05 خرداد 1400 - 18:20
پروژۀ «شهر هوشمند ارومیه» با ایرانسل افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم رونمایی از پروژۀ ایجاد زیرساخت هوشمندسازی کلان‌شهر ارومیه، صبح امروز چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۰، در مجموعۀ فرهنگسرای قرآن و عترت این شهر برگزار شد. در این مراسم، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، مهندس محمدمهدی شهریاری استاندار و مهندس آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم رونمایی از پروژۀ ایجاد زیرساخت هوشمندسازی کلان‌شهر ارومیه، صبح امروز چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۰، در مجموعۀ فرهنگسرای قرآن و عترت این شهر برگزار شد.

در این مراسم، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، مهندس محمدمهدی شهریاری استاندار و مهندس آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی، مهندس مجید آقازاده شهردار ارومیه، مهندس حسین بخشایشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مهندس قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات آذربایجان غربی، مهندس شاهین برازش مدیرکل ارتباطات زیرساخت آذربایجان غربی و مهندس یاسر اسدپور مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری ارومیه حضور داشتند.

با بهره‌برداری از این پروژه، شبکۀ فیبرنوری، زیرساخت ایجاد ارتباط سریع و پایدار و ارائۀ خدمات شهر هوشمند را در کلان‌شهر ارومیه فراهم می‌کند. در این پروژه که در چهار فاز اجرا شده است، ایرانسل و شهرداری ارومیه، ۷۱ کیلومتر فیبرنوری در این شهر احداث کرده‌اند که ۱۲ کیلومتر آن اختصاصی ایرانسل، ۱۳.۵ کیلومتر اختصاصی شهرداری و ۴۵.۵ کیلومتر نیز، مشترک بین ایرانسل و شهرداری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.