• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پروانه فعالیت شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین صادر شد

  • کد خبر : 42420
  • 07 فروردین 1401 - 12:45
پروانه فعالیت شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین صادر شد

بنابر تصمیم مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه ایران‌معین مبنی بر تغییر موضوع فعالیت از عملیات بیمه مستقیم به عملیات بیمه اتکایی، پروانه فعالیت اتکایی این شرکت از سوی رئیس کل بیمه مرکزی صادر شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران‌معین به نقل از بیمه مرکزی ج.ا.ا، بر اساس قانون “اصلاح چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری _ صنعتی جمهوری اسلامی ایران” مصوب مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و “مقررات تاسیس و فعالیت موسسات بیمه در مناطق آزاد تجاری _ صنعتی جمهوری اسلامی ایران” مصوب هیأت وزیران، به شرکت بیمه اتکایی ایران معین اجازه داده شد از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱، در زمینه انجام عملیات اتکایی در تمام رشته‌های بیمه ای با رعایت قوانین، مقررات و ضوابط مربوطه فعالیت کند و از تاریخ مذکور مجاز به فعالیت و صدور بیمه نامه مستقیم نخواهد بود.

 شایان ذکر است، بیمه ایران‌معین از سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی بعنوان یکی از بازیگران بازار اتکایی ایفای نقش نموده است و انتظار می‌رود با تغییر مأموریت خود، بتواند به یکی از بازیگران اصلی بازار اتکایی کشور تبدیل شود. موضوعی که به پشتوانه یک دهه تجربه در این بازار و نیز سهامدار عمده این شرکت، دور از انتظار نیست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.