• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پرسپولیس در نقل‌وانتقالات ابتدای فصل خوب نبود

  • کد خبر : 45363
  • 25 اردیبهشت 1401 - 8:58
پرسپولیس در نقل‌وانتقالات ابتدای فصل خوب نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در نقل‌وانتقالات ابتدای فصل موفق عمل نکرد.

اسماعیل حلالی  در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس برابر سپاهان و از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم، اظهار کرد: در ابتدای این دیدار به خاطر پیروزی استقلال برابر فولاد بازیکنان پرسپولیس انگیزه کمی بازی کردند و عملکرد خوبی در ابتدای بازی نداشتند. پرسپولیس ترسو بازی می‌کند و انگار منتظر است گل بخورد و بعد برای جبران کند. تیم توان زیادی گذاشت تا گل خورده را جبران کند. همه اتفاقات بد برای پرسپولیس رخ می‌دهد. بازیکنان مصدوم و محروم باعث شد شکل کار پرسپولیس در انتهای لیگ برهم خورد.

وی افزود: در برخی بازی‌ها داوران رفتار خوبی با پرسپولیس نداشتند و عوامل اینچنینی کار را سخت کرد. پرسپولیس باید یاد بگیرد اگر ساختار دفاعی خود را سر و سامان  ندهد، همیشه آسیب‌ پذیر است. در کنار این موضوع اشتباهات فردی برخی بازیکنان نظیر دروازه‌بان تیم، عملا کار را برهم می‌زند. سپاهان تیم کوچکی نیست که اشتباه کنید و گل بخورید و بعد بخواهید گل خورده را جبران کنید.

او همچینن گفت: پرسپولیس باید در یارگیری اول فصل باید بهتر کار می‌کرد و بازیکنان بهتری جذب می‌کرد تا تیم بهتر کند. مدیران و مربیان ما  باید تجربه کسب کند تا در نقل‌وانتقالات بهتر کنند و سعی کنند بازیکنانی که سرمربی می‌خواهد را جذب کنند. تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند، نیمی از راه را در نقل‌وانتقالات می‌روند.

حلالی ادامه داد: وقتی تیم رو به جلو بازی می‌کند، باید مدافعان راست و چپ در رفت و آمد طولی بهتر کار کنند. بازیکنی همچون رامین رضاییان که در نیم فصل آمد شرایط را بهتر کرد اما به هر حال در مجموع شرایط خوب نبود. باید یاد بگیریم در تیم بستن دقت لازم را داشته باشیم. در بازی برابر سپاهان گل زدیم و فرصت داشتیم باز هم گل بزنیم اما در مجموع بازی را واگذار کردیم.

او درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی و اینکه آیا باید بماند و به کارش ادامه بدهد یا خیر هم گفت: می‌خواهم در آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم چون چند بازی تا آخر فصل باقی مانده است. در کل یحیی گل‌محمدی با بضاعت پرسپولیس در این فصل، عملکرد قابل قبولی داشت و باید به او برای فصل بعد هم فرصت بدهند تا تیم قدرتمندی آماده کند و برای قهرمانی بجنگد. نمی‌شود گفت او ناموفق بوده چون شرایط لیگ امسال طوری بود که با بازیکنان مصدوم و محروم روبه‌رو بود در نقل‌وانتقالات هم باشگاه موفق عمل نکرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.