• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پرسنل پاکسان در برنامه سالانه اهداء خون مشارکت نمودند

  • کد خبر : 25808
  • 07 مهر 1400 - 10:53
پرسنل پاکسان در برنامه سالانه اهداء خون مشارکت نمودند

با استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون در شرکت پاکسان، شماری از مدیران، کارمندان و کارگران در اقدامی خیرخواهانه خون اهداء نمودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: با استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون در شرکت پاکسان، شماری از مدیران، کارمندان و کارگران در اقدامی خیرخواهانه خون اهداء نمودند.

به گزارش پاکسان نیوز، بقائی مدیرعامل پاکسان با اعلام این خبر و ضمن تقدیر از مشارکت پرسنل این مجموعه گفت: اهدا خون به عنوان یکی از شاخص‌های پیوند با هم‌نوع در جامعه کنونی است که اهمیت ویژه ای دارد و فصلی مهم از همدلی، احساس مسئولیت در قبال کسانی است که برای ادامه حیات به خون سالم نیازمندند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام که سلامت جامعه از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است افزود: ترویج فرهنگ اهدا خون با توجه به وجود بیماران نیازمند به خون سالم بسیار حیاتی و ضروری به نظر می‌رسد به همین منظور وظیفه تمام افراد سالم و توانمند است که در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و دردی از بیماران را التیام ببخشند.

 پرسنل پاکسان هر سال با اهدای خون در جهت سلامت بیماران گام برمیدارند تا در این حوزه نیز به شعار پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد جامه عمل بپوشانند.

برنامه اهداء خون پرسنل پاکسان از روز سه‌شنبه ۶مهرماه سال جاری آغاز شده و به مدت سه روز ادامه می‌یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=25808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.