• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی میلاد از زحمتکش ترین پرستاران کشور هستند

  • کد خبر : 32041
  • 17 آذر 1400 - 16:07
پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی میلاد از زحمتکش ترین پرستاران کشور هستند

مدیرعامل بیمارستان تامین اجتماعی میلاد گفت: هفته و روز پرستار به خاطر سختی کار و رسالت مهم آن با تمام روزهای دیگر متفاوت است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد حمزه زاده مدیرعامل بیمارستان تامین اجتماعی میلاد، در مراسم گرامیداشت هفته پرستار با یادی از خانم بی آزار شهید مدافع سلامت این بیمارستان افزود: فقط پرستاران هستند که بیشتر از همه با درد، رنج، مسائل روحی و جانی بیماران عجین هستند.
وی با بیان این که من خود شاهد ایثارگری پرستاران به خصوص در مبارزه با ویروس کرونا بوده ام، اظهار داشت: پرستاران در اوج دوران مبارزه با کرونا با آغوش باز به استقبال بیماران می رفتند و از مرگ هراسی نداشتند.
دکتر حمزه زاده، بیمارستان میلاد را امید بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: به لطف وجود پرستاران و کارکنان دلسوز حتی یک بیمار مبتلا به کرونا را تا کنون رد نکرده ایم و مراحل درمانی آنان را انجام دادیم و  پیش خداوند شرمنده مردم نشدیم.
انیس ناوند مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان میلاد نیز با اشاره به سختی هایی که پرستاران در دوران اوج مبارزه با کرونا داشته اند، تصریح کرد: پرستاران بیمارستان میلاد از زحمتکش ترین پرستاران کشور هستند.
ناوند تاکید کرد: وظیفه خود می دانم از تمامی پرستاران میلاد و تیم دفتر پرستاری به خصوص برای ایثارگری شبانه روزی ۲ ساله آنها تشکر کنم.
وی پرستاری را تلفیقی از مهارتها دانست و گفت: مهارت های حرفه ای، اخلاقی و انسانی از جمله مهارت های پرستاران هستند.
در پایان مراسم از پرستاران نمونه با اهدای لوح تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.