• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ و ۵۰ میلیونی به متقاضیان

  • کد خبر : 8979
  • 20 بهمن 1399 - 13:39
پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ و ۵۰ میلیونی به متقاضیان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از امکان پرداخت دو نوع تسهیلات ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی در این بانک خبر داد.

به گزارش رویداد خبر، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره روند پرداخت تسهیلات در گفت‌ و گو با ایبِنا گفت: تسهیلات بانک مهر ایران به دلیل ماهیت کاری خود که بانکداری محسوب می‌شود، در حوزه قرض‌الحسنه فعال است. تسهیلات مورد اشاره دو قسمت دارد، اول تسهیلات اشتغال‌زایی است که سقفی معادل ۵۰ میلیون تومان دارد و بعدی هم تسهیلات در سایر حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، درمانی و ازدواج است که سقف آن هم ۳۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: نرخ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران بین صفر تا ۴ درصد تنظیم شده و بایک تا دو ضامن که بعضا به مبلغ تسهیلات بستگی دارد، این کار انجام می‌شود. البته سیستم بانک مهر ایران تلاش می‌کند تا جایی که امکان دارد ضامن را برای مشتری‌های خوش حساب و گروهی که در نظام بانکی دارای اعتبار هستند، حذف کند تا با کمترین بروکراسی اداری  پرداخت شود.   

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این رابطه اظهار داشت: برای اخذ تسهیلات در بانک مهر ایران کافی است که مشتری در بانک به افتتاح حساب بپردازد و گردش حساب خود را برآن متمرکز سازد. بانک تلاش نمی‌کند فقط سپرده ثابت به دست آورد، بلکه گردش حساب خود نوعی امتیاز و اولویت برای مشتری ایجاد می‌کند و این مشتری در زمان لازم می‌تواند از وام‌های قرض‌الحسنه مهر ایران بهره ببرد.  

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.