• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت تسهیلات بیشتر با خوش حسابی تسهیلات گیرندگان

  • کد خبر : 17684
  • 06 تیر 1400 - 13:27
پرداخت تسهیلات بیشتر با خوش حسابی تسهیلات گیرندگان

بانک مسکن اعلام کرد:با پرداخت اقساط تسهیلات توسط مشتریان در موعد زمانی مقرر،امکان پرداخت تسهیلات بیشتر به مشتریان فراهم می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن از مشتریان و تسهیلات گیرنده‌های این بانک در بخش‌های مختلف اعم از ساخت وخرید مسکن درخواست کرد تا با پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی خود این بانک را در ادامه روند تسهیلات‌دهی به سایر متقاضیان و مشتریان همیاری کنند.

در حالیکه هم‌اکنون حجم قابل توجهی از تسهیلات اعطا شده از سوی بانک مسکن به مشتریان و تسهیلات‌گیرنده‌های این بانک در پروسه بازپرداخت قرار داشته اما بخش زیادی از این مطالبات از سوی مشتریان به بانک بازپرداخت نشده است، بانک مسکن بار دیگر از این مشتریان درخواست کرد با بازپرداخت به موقع تسهیلات خود و پرداخت بدهی‌های تسهیلاتی زمینه را برای افزایش و تقویت توان مالی بانک به منظور پرداخت حجم بیشتری از تسهیلات به سایر متقاضیان فراهم کنند.

در شرایط فعلی بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن به مشتریان و متقاضیان این تسهیلات، حجم زیادی از مطالبات معوق را برآورد کرده است که بازگشت این منابع به بانک می‌تواند منجر به افزایش توان تسهیلات دهی و تسریع در جریان پرداخت تسهیلات شود.

از آنجا که بانک مسکن در راستای سیاست‌های مشتری مداری و همچنین تامین رفاه حداکثری برای تسهیلات گیرنده‌ها تا حد ممکن از به اجرا گذاشتن وثیقه‌های ارائه شده از سوی تسهیلات‌گیرنده‌ها برای ضمانت بازپرداخت تسهیلات امتناع کرده وهمواره با طرح‌ها و ارائه بخشودگی‌ها مربوط به دیرکرد اقساط و همچنین تخفیف یا معافیت جرایم دیرکرد زمینه مناسبی برای بازپرداخت اقساط از سوی مشتریان بدحساب را نیز فراهم کرده است، این بار نیز از تسهیلات گیرنده‌ها در خواست کرده است تا هر چه سریعتر با استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به بخشودگی جرایم و … نسبت به تسویه بدهی خود با بانک اقدام لازم را انجام دهند.

هم‌اکنون بانک مسکن نه تنها مسوولیت پرداخت انواع تسهیلات ساخت وخرید واحدهای مسکونی به متقاضیان در سمت عرضه و همچنین در سمت تقاضای واحدهای مسکونی در همه شهرها و روستاهای کشور را بر عهده دارد بلکه به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن بیشترین سهم را در نظام تامین مالی و تسهیلاتی طرح‌های مسکن‌سازی دولتی مانند مسکن مهر و مسکن ملی بر عهده گرفته است.

از این رو تامین منابع مالی از یک سو و بازگشت منابع تسهیلاتی از سوی دیگر منجر به افزایش توان تسهیلات دهی بانک مسکن خواهد شد و از این طریق هم پروژه‌های مسکن دولتی ساز و هم سایر تقاضاهای مربوط به دریافت تسهیلات از سوی متقاضیان در همه شهرها و روستاهای کشور برای دریافت تسهیلات در مدت زمان کوتاه‌تر و به نحو شایسته‌تری پاسخ داده خواهد شد.

کارشناسان بانک مسکن به آن دسته از مشتریانی که اقساط معوق دارند توصیه می‌کنند با رجوع به شعب بانک مسکن ویا سایت بانک مسکن نسبت به اطلاع از آخرین طرح‌های مربوط به بخشودگی جرایم ناشی از دیرکرد پرداخت اقساط معوق اقدام کنند و از این طریق نسبت به پرداخت مطالبات معوق بانک مسکن در موعد مقرر اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.