• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت

  • کد خبر : 56934
  • 02 آبان 1401 - 15:49
پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت

عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از پذیرش هنرجو در رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت خبر داد و گفت: قصد داریم با توسعه هنرستان‌های مهارتی، برای آینده خدمات پس از فروش نیروی متخصص تربیت کنیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سعید تخته‌چیان با اشاره به اینکه چهار تخصص شغلی خدمات پس از فروش در نظام آموزشی کشور برای نخستین ‌بار توسط سایپایدک اضافه شده است، گفت: برای نخستین ‌بار چهار تخصص شغلی خدمات پس از فروش در نظام آموزشی کشور گنجانده شده است که مشاغل عملیاتی پذیرشگر، مسؤول انبار، تعمیرکار و امدادگر از جمله آنها است.

تخته‌چیان یادآور شد: تدوین و تدریس رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مقطع آموزشی متوسطه بر اساس تفاهم نامه و همکاری شرکت سایپایدک با وزارت آموزش و پرورش و مجوز رسمی شورای عالی آموزش و پرورش، به منظور تربیت نیروی انسانی مهارت محور در شاخه کار و دانش طراحی شده است.

او افزود: در سال تحصیلی جاری افتتاح این رشته در هر دو استان منتخب البرز (شهر کرج) و گیلان (رشت) با استقبال پرشور و قابل توجه خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان مواجه شده است.

تخته‌چیان یادآور شد: دانش آموزان این مراکز پس از اخذ دیپلم علاوه بر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، امکان فعالیت در حوزه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های مجاز سایپا را خواهند داشت. دانش‌آموزان این رشته بر اساس شایستگی، مهارت شغلی و ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و شرکت سایپایدک، پس از انجام مصاحبه و برگزاری آزمون ورودی در رشته خدمات پس از فروش تحصیل می کنند.

تخته‌چیان در ادامه یادآور شد:  همکاری در توسعه هنرستان‌های کار و دانش به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر بخش‌های مختلف شبکه خدمات پس از فروش و تدوین رشته‌های مورد نیاز با رویکرد مهارت محوری در راستای توسعه و بهبود فضای کسب و کار، شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان خلاق و مبتکر با تأکید بر حمایت از تولید داخل و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های مشترک شرکت سایپایدک و وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است دروس رشته خدمات پس از فروش همچون دیگر رشته‌های وزارت آموزش پرورش در دو بخش عمومی و تخصصی برنامه‌ریزی شده و دانش‌آموزان در این رشته علاوه بر تعلیم دروس عمومی یکسان آموزش و پرورش، دروس تخصصی و مهارت محور را در مرکز آموزش شرکت سایپایدک طی خواهند کرد. فاز نخست تدریس رشته خدمات پس از فروش در سطح شبکه نمایندگی‌ها و شهرستان‌های دارای دفاتر منطقه‌ای شرکت سایپایدک اجرا خواهد شد و براساس نیازسنجی و سیاست‌های بلند مدت شرکت سایپایدک استمرار خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.