• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

” پتروشیمی” صنعت پیشران اقتصاد ملی

  • کد خبر : 33713
  • 08 دی 1400 - 10:14
” پتروشیمی” صنعت پیشران اقتصاد ملی

مدیر عامل بانک تجارت همزمان با هشتم دیماه، در پیامی روز ملی صنعت پتروشیمی را به فعالان تلاشگر این صنعت ارزش آفرین تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دکتر هادی اخلاقی فیض آثار به شرح زیر است:

به نام خالق هستی بخش

فرآورده های نفتی امروزه نقش ارزنده ای را در اقتصاد کشور ایفا می کنند که بخش مهمی از این فرآورده ها مرتبط با صنعت ارزش آفرین پتروشیمی است. تنوع محصولات پتروشیمی می تواند حلقه های مفقوده صنایع پایین دستی را تکمیل کرده و بدون شک توسعه صنایع وابسته به این صنعت نیز در تامین مواد اولیه و رفع نیازهای صنایع داخلی کشور نقش بسزایی خواهد داشت. سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی به این صنعت در سالهای اخیر از جذابیت ها و ارزش افزوده نهفته در صنعت پتروشیمی حکایت دارد.

بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی صنعت پتروشیمی سالهای متمادی است که تعامل و همکاری نزدیک با این صنعت استراتژیک را در کارنامه افتخارات خود داشته و اکنون بخش اعظمی از مراودات مالی داخلی و بین المللی این صنعت در شبکه گسترده بانک تجارت انجام می شود. باور داریم که همچنان ظرفیت های ارزشمندی در این صنعت وجود دارد و کارکنان حرفه ای بانک تجارت برای شناسایی و بارور شدن این ظرفیت ها در کنار فعالان حوزه پتروشیمی به عنوان شرکای تجاری خود خواهند بود.

هشتم دیماه را بهانه ای ارزشمند می دانم تا ضمن تبریک روز ملی صنعت پتروشیمی، یکبار دیگر همت بلند مدیران، کارکنان، مهندسان و متخصصان فرهیخته و کاردان این صنعت را ستایش کرده و از درگاه خداوند بزرگ برای این عزیزان در مسیر بالندگی بیش از پیش اقتصاد ایران سرافرازی و توفیق را آرزو کنم. با امید به فردای بهتر.

هادی اخلاقی

مدیرعامل بانک تجارت

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.