• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

پایگاه خبری «کرونومی» راه اندازی شد

  • کد خبر : 4561
  • 25 آذر 1399 - 12:38
پایگاه خبری «کرونومی» راه اندازی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا (coronomy.ir) با هدف پایش و اطلاع‌رسانی پیامدهای اقتصادی پاندمی کرونا در ایران و انعکاس اخبار مصوبات و اقدام های دولت در ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارگروه مقابله پیامدهای اقتصادی کرونا راه اندازی شده است.

به گزارش ایسنا،  این پایگاه خبری که زیر نظر «کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا» به ریاست نهاوندیان – معاونت اقتصادی رئیس جمهور – فعالیت می کند، به ارائه و رصد و پایش جدیدترین اخبار و گزارش ها و آمار مربوط به حمایت ها و تسهیلات دولت به شهروندان، خانوارها، مشاغل و کسب‌وکارها می پردازد.

 در این پایگاه اطلاع رسانی، علاوه بر پوشش همه اخبار و تحلیل اقتصادی کرونا در ایران و جهان، همه مصوبات جلسات ستاد ملی کرونا و کارگروه اقتصادی و ابلاغیه ها و دستورالعمل های اجرایی دولت در حوزه مدیریت کرونا در کشور مستندسازی می شود تا بتواند به یک مرجع خبری و اطلاعاتی در حوزه آثار اقتصادی کرونا تبدیل شود.

همچنین در پایگاه خبری کرونومی(coronomy.ir) تمام آمار، گزارش ها و تحلیل های اقتصادی ملی و بین المللی در حوزه پیامدهای کرونا و پساکرونا به صورت دقیق و به روز دسته بندی و منتشر می شود.

در  این پایگاه خبری، ضمن معرفی سامانه های ملی مرتبط با دریافت حمایت ها و تسهیلات کرونایی به ایجاد یک بخش تعاملی به نام«ارتباط مستقیم با کاگروه اقتصادی کرونا» پرداخته اند که از طریق آن به طور مستقیم دیدگاه ها و نظرات و انتقادات شهروندان و کسب وکارها به ستاد ملی کرونا و کارگروه اقتصادی آن منتقل می شود.

 نام پایگاه خبری «کرونومی»  از ترکیب دو واژه «کرونا» و«اکونومی» شکل گرفته است و تنها پایگاه تخصصی خبری و تحلیلی در حوزه بررسی و رصد آثار اقتصادی کرونا در ایران است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=4561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.