• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

“پایان بیمه” آغازی نو برای فعالان صنعت بیمه

  • کد خبر : 3598
  • 13 آذر 1399 - 21:51
“پایان بیمه” آغازی نو برای فعالان صنعت بیمه

همزمان با روز بیمه، کتاب «پایان بیمه!؛ فرجام بیمه ای که میشناختیم» نوشته «راب گالبریت» که توسط علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو ترجمه شده است، با حمایت بیمه سامان منتشر شد.

همزمان با روز بیمه، کتاب «پایان بیمه!؛ فرجام بیمه ای که میشناختیم» نوشته «راب گالبریت» که توسط علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو ترجمه شده است، با حمایت بیمه سامان منتشر شد.
 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، «پایان بیمه» پرفروش ترین کتاب بیمه ای سایت آمازون در سال ۲۰۱۹ بوده است که ضمن بررسی چالش های پیش روی صنعت بیمه و با تمرکز بر بیمه های اموال و مسئولیت، راه حل های توسعه بیمه از جمله نقش اکوسیستم اینشورتک، دیجیتالی شدن و چشم انداز برهم زنندگی این صنعت در سال های پیش رو را تحلیل کرده است.

این کتاب در چهار بخش و ۲۴ فصل به روایت وضعیت فعلی، پیش رو و آینده صنعت بیمه می پردازد.

بخش اول کتاب، هفت نقص مهلک بیمه را بیان می کند و ماهیت کنونی بیمه گری را به چالش می کشد. در بخش دوم با عنوان سربالایی “سیلیکون ولی»، به این سوال پاسخ داده شده که «چرا فتح قله بیمه هنوز دست نیافتنی باقی مانده است؟”

بخش سوم کتاب، توضیح می دهد که اینشورتک چگونه می تواند صنعت بیمه را به یک پدیده انتقال ریسک کاملا دیجیتال تبدیل کند و سرانجام در بخش چهارم، به بازی ناشناخته ریسک و همچنین اندیشه هایی درخصوص آینده پیش رو پرداخته شده است. در انتهای کتاب نیز فرهنگ واژگان بیمه و اینشورتک آمده است.

“راب گالبریت” در اجرای ایده های نوآورانه در رشته بیمه های اموال و مسئولیت برای توسعه بازارها و افزایش سودآوری بیش از ۲۰ سال تجربه دارد. او که با لقب «جالب ترین مرد صنعت بیمه» شهرت یافته است، سخنران مدعو بسیاری از کنفرانس های صنعت بیمه، جزو رهبران فکری شناخته شده و همچنین یکی از اینفوئنسرهای حوزه اینشورتک است.

کتاب «پایان بیمه» با عنوان فرعی «فرجام بیمه ای که می شناختیم» به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.