• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پاکسان سبک زندگی جامعه را عوض کرده است

  • کد خبر : 7129
  • 23 دی 1399 - 18:32
پاکسان سبک زندگی جامعه را عوض کرده است

شرکت پاکسان برای سومین سال میزبان تیم کارشناسان ارزیاب جشنواره ملی صنعت سلامت محور بود.

دکتر مسعود مطلبی قاین دبیر علمی و ارزیابی جشنواره با همراهی کارشناسان ارزیابان این دبیرخانه در جلسه ای با حضور کمیته ارزیابی داخلی شرکت پاکسان گفت: ما با پاکسان بزرگ شده ایم و در خلال این سال ها شاهد بودیم که این شرکت، پیشرو بودنش را حفظ کرده است.

وی هدف از این بازدید را ارزیابی و صحه گذاری بر روند پیشرفت شرکت پاکسان در جهت اهداف و برنامه های صنعت سلامت محور عنوان نمود.

دبیر علمی و ارزیابی جشنواره با اشاره به فعالیت شش دهه ای شرکت پاکسان در تولید مواد شوینده و بهداشتی افزود: خدمات شما باعث افزایش سطح سلامت جامعه شده است و همین امر امید به زندگی را افزایش داده و بر سبک زندگی افراد جامعه تاثیر مثبت گذاشته است.

مطلبی حرکت پاکسان در محور تولید محصولات سلامت را مثبت خواند و یادآورشد: هدف ما از این بازدید همفکری و ایجاد بستر مناسب در مسیر بهبود فرایندهاست.

حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان در این جلسه ضمن تشریح جایگاه این مجموعه در تولید محصولات سلامت محور گفت: ما در سه دوره از چهار دوره برگزاری این جشنواره حضور داشتیم و هرساله در خصوص تولیدات سلامت محور، رو به جلو حرکت کرده و مورد تقدیر قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در این مسیر یادآورشد: شرکت پاکسان با مدیریت مدبرانه دکتر حسن بقائی و تاکید ایشان مبنی بر تولید محصولات سلامت محور به عنوان یک مسئولیت انسانی و اجتماعی، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با فراهم آوردن زمینه‌های لازم به جایگاه مناسب در این صنعت دست پیدا کند. 

بعد از این جلسه ارزیابان جشنواره صنعت سلامت محور، ضمن بازدید از خطوط تولید پاکسان در خصوص روند تولید محصولات سوالاتی مطرح نمودند و مدیران بخش های مختلف شرکت پاسخ هایی ارائه دادند.

فرایند ارزیابی چهارمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور در حال انجام است و به زودی شرکت های برتر در این حوزه معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.