• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

پاسخگویی کارشناسان سامانه ارتباطات مردمی بانک شهر به ۲۳۰ هزار نفر

  • کد خبر : 27519
  • 28 مهر 1400 - 15:17
پاسخگویی کارشناسان سامانه ارتباطات مردمی بانک شهر به ۲۳۰ هزار نفر

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه تلاش می کنیم صدای مشتریان خود را شنیده و درجهت رفع نیازهای قانونی آنان گام برداریم، از پاسخگویی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) این بانک به ۲۳۰ هزار نفر در نیم سال اول امسال خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، اصغر روح الهی با اشاره به درک نقش و جایگاه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر از سوی شهروندان، افزود: طی سال های اخیر توانسته ایم به واسطه شنیدن صدای مشتریان برخی از مشکلات را حل و خود را به عنوان دومین بانک محبوب در کشور معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مخاطبان بوده و رسیدگی به تمامی پیام ها تا حصول نتیجه وظیفه ذاتی این سامانه است.
روح الهی بابیان اینکه بیش از ۹۵ درصد پیام های ارسالی به این سامانه در بازه زمانی مشخص به نتیجه رسیده و مختومه اعلام شده، افزود : در حدود ۴ درصد تماس‎ها نیز نامرتبط و یا در حیطه وظایف ابلاغی کارشناسان نبوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش ساعت کاری شعب؛ بیش از ۲۰۲ هزار پیام در خصوص خدمات بانکی (همانند: آشنایی با سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر، آگاهی از خدمات پیشخوان های شهرنت، اجرای قانون جدید چک و …) بوده است.
وی ادامه داد: باید اعلام کنم که قدردانی از رفتار حرفه ای همکاران شعب با شهروندان نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است.
روح الهی با بیان اینکه طی بیش از یک دهه فعالیت بانک شهر، توجه به اصول مشتری مداری به عنوان یک اصل در پیشبرد اهداف معرفی شده است، گفت: این مهم موجب جلب اعتماد و افزایش رضایتمندی بیشتر از بانک شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.