• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پاسخگویی به ۶۰۰ تماس مشتریان در نخستین روز از حضور مدیران بانک در واحد ارتباط مردمی

  • کد خبر : 64212
  • 19 بهمن 1401 - 15:22
پاسخگویی به ۶۰۰ تماس مشتریان در نخستین روز از حضور مدیران بانک در واحد ارتباط مردمی

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و طرح پاسخگویی مدیران ارشد بانک به مشتریان ، در نخستین روز به ۶۰۰ تماس مشتریان و همکاران پاسخ داده شد.

عباس شفیعی در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه عمده سوالات و دغدغه های طرح شده از سوی مشتریان و همکاران درباره فرآیند حساب های وکالتی، تسهیلات خرد با توجه به محدودیت های منابع و… بوده است، گفت: اغلب موارد طرح شده در دستور کار قرار دارند و باید بگویم که در هیات مدیره و هیات عامل بانک درباره آنها فکر می شود. امیدواریم بتوانیم این خواسته ها و انتظارات را به نتیجه برسانیم.

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه در حال حاضر عمده تسهیلات بانک معطوف به تکالیفی است که از سوی دولت و بانک مرکزی به ما محول شده و از آن دست می توان به وام های قرض الحسنه اشاره کرد، افزود: بیشترین میزان آمار وام های قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور مربوط به بانک ملی ایران است که همراهی با سیاست های دولت ، توجه و رسیدگی به دغدغه های هموطنان از افتخارات این بانک محسوب می شود.

وی اضافه کرد: حمایت از بنگاه های تولیدی و کسب و کارها، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نیمه تمام و در نهایت توجه به مشتریان و مردم جامعه با تسهیلات خرد، سه اولویت اصلی مدیران بانک است که علی رغم محدودیت منابع توانستیم در این بخش، عمده نیازها را پاسخ دهیم.

شفیعی درباره اقدامات بانک ملی ایران در حمایت از مردم منطقه زلزله زده خوی نیز بیان کرد: در این بخش، دسته ای از اقدامات به تکالیف تعیین شده از سوی دولت برای بانک مربوط می شود که دولت باید مصوبات لازم را تصویب تا بانک بتواند اقدامات لازم را انجام دهد . بخش دیگر اقدامات، منابع قرض الحسنه ای است که بانک از منابع خود به مردم زلزله زده منطقه اعطا می کند که پرداخت آن توسط اداره امور شعب استان در دستور کار قرار دارد. همچنین کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران نیز همچنان در حال جمع آوری است که به شایستگی به دست هموطنان عزیزمان در این مناطق خواهد رسید.

وی تاکید کرد: البته با توجه به اینکه مردم این منطقه طی ماه های اخیر درگیر زلزله بوده و زلزله اخیر، سهمگین ترین آن محسوب می شود بنابراین فرایند اعطای وام های قرض الحسنه بانک برای خروج مردم از خانه های آسیب پذیر و تدارک مسکن مناسب پیش از این برنامه ریزی شده بود که در حال انجام است.

وی اظهار کرد: طی تماس های امروز، دغدغه هایی از سوی همکاران نیز مطرح شد. از تک تک همکارانی که با وجود این دغدغه مندی ها، تمام توان خود به ویژه در ایام پایانی سال را معطوف به پیشبرد اهداف بانک می کنند، قدردانی می کنم.

شفیعی با تاکید بر اینکه در کمیته جبران خدمت بحث معیشت همکاران شاغل و بازنشسته مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: ما موظف هستیم صدای همکارانمان را شنیده، به فکر رفاه و وضعیت معیشتی آنها بوده و تمهیدات لازم را فراهم کنیم؛ البته این انتظار نیز وجود دارد که همکاران گرانقدر ما در ایام پایانی سال نهایت تلاش خود را برای تحقق اهداف تعیین شده بانک به کار گیرند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.