• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

ویژگی های جدید همراه بانک مسکن

  • کد خبر : 33163
  • 30 آذر 1400 - 9:59
ویژگی های جدید همراه بانک مسکن

بانک مسکن در شرایط افزایش احتمال فراگیری سوی جدید ویروس کرونا-امیکرون، امکان انجام گستره زیادی از خدمات بانکی غیرحضوری را از طریق همراه بانک فراهم آورده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، چند هفته ای است که اخبار جدیدی مبنی از احتمال گسترش و سرایت سویه جدید ویروس کرونا-امیکرون، منتشر شده است. در این میان کاهش زمان حضور فیزیکی در مکان های عمومی برای جلوگیری از احتمال سرایت این ویروس ضروری است. بانک مسکن در چنین شرایطی با فراهم آوردن امکان انجام خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در بستر همراه بانک، آسودگی خاطر بیشتری برای مشتریان فراهم آورده است.
همراه بانک سیستمی است که به مشتری امکان می دهد از طریق پیشخوان مجازی و نصب برنامه روی گوشی همراه از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کنند، مهم ترین ویژگی این سرویس خدمات دهی بانک مسکن آن است که مشتریان می توانند به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب بانک، بصورت ۲۴ ساعته از خدمات این سیستم استفاده کنند.
مشتریان برای فعال سازی این سیستم باید چهار مرحله اصلی را طی کنند. مرحله نخست دریافت آخرین نسخه همراه بانک از طریق سایت بانک مسکن است. پس از آن نام کاربری و رمز عبور خود را از طریق پیشخوان مجازی و اینترنت بانک دریافت کنند. سپس نرم‌افزار همراه بانک مسکن را روی گوشی همراه خود نصب کنند و در مرحله آخر تنظیمات اولیه از جمله احراز هویت با اثر انگشت، تغییر رمز عبور واضافه کردن کارت/حساب مقصد و … را انجام دهند. پس از طی این چهار مرحله امکان استفاده از همراه بانک مسکن برای بخش زیادی از خدمات بانکی فراهم است.
همراه بانک مسکن دارای ویژگی ها و امکانات متعددی است. از جمله جدیدترین این امکانات امکان خرید غیر حضوری کارت هدیه است. همچنین مشتریان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، جهت اخذ نام کاربری و رمزعبور همراه‌بانک و تنها با رمزدوم کارت از خدمات بخش پیشخوان استفاده کنند،
پیشخوان شامل سرویس های عمومی و محدود کارت از جمله: خرید شارژ،کارت به کارت مسکنی، موجودی کارت مسکن، پرداخت قسط، خرید برچسب ETCو… است. مشتری پس از ورود به بخش پیشخوان کاربرمی تواند اطلاعات هر تعداد از کارت های خود شامل کارت های بانک مسکن و سایر بانک ها را در این بخش اضافه کند. تنها با این تفاوت که سرویس های قابل ارایه به کارت سایر بانک ها محدودتر است. در عین حال، دسترسی به کلیه کارت ها­، حساب­ها، دسته چک­ ها، تسهیلات و برچسب­ ها عوارض متعلق به کاربر، خدمات برچسب عوارض شامل خرید و شارژ، خدمات چک، انواع گزارشات گرافیکی حساب و کارت، صدور و ابطال قبض برداشت بدون کارت و احراز هویت متمرکز از دیگر ویژگی و امکانات همراه بانک مسکن است. نکته مهم آنکه مشتریان می توانند با ابزار بیومتریک (اثر انگشت و در iOS با تشخیص چهره) به این برنامه وارد شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.