• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

ویژه برنامه‌های همراه اول در ایام فاطمیه

  • کد خبر : 7219
  • 24 دی 1399 - 16:43
ویژه برنامه‌های همراه اول در ایام فاطمیه
هیئت‌های مذهبی، می‌توانند برنامه‌های خود به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را با اینترنت رایگان همراه اول پخش زنده کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌‎زمان با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، همراه اول و روبیکا خدمات ویژه‌ای را به منظور ترویج شعائر مذهبی و خدمت ‌رسانی به عزاداران فاطمی ارائه می‌کنند.
در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار می‌شود، تمام هیئت‌ها می‌توانند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند. 
پیش از این، پخش زنده برنامه هیئت‌ها در ماه محرم با استقبال چشمگیر عزاداران حسینی روبرو شده بود. 
با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ضرورت ارائه خدمات آنلاین به محافل مذهبی، همراه اول به تمامی  هیئت‌هایی که در این پویش مشارکت کنند، ۲۰ گیگ اینترت رایگان اهدا خواهد کرد. هیئت‌ها برای ثبت نام و ارائه مدارک می‌توانند به سامانه panel.aghigh.ir مراجعه کنند.
راه‌اندازی هیئت سیار «عقیق فاطمی» از دیگر برنامه‌های این پویش است که در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) به حرکت در می‌آید تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند.
همچنین ویژه برنامه «باب‌القبله» که در مناسبت‌های مذهبی از پیام‌رسان روبیکا پخش می‌شود، در ایام فاطمیه از کانال عقیق در روبیکا و با حضور مهمانان مذهبی، فرهنگی و هنری به صورت آنلاین پخش خواهد شد.
در برنامه «باب القبله» هر شب به قید قرعه، به یک نفر از بینندگان سنگ متبرک حرم امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام اهدا می‌شود.
عزادارن فاطمی می‌توانند در این ایام با مراجعه به پیام‌رسان روبیکا به آرشیو بزرگی از محتوای مذهبی، مانند ادعیه، سخنرانی و مداحی با محوریت حضرت زهرا(س) دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.