• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

وصول به موقع مطالبات، توانایی پرداخت تسهیلات را افزایش می دهد

  • کد خبر : 6050
  • 11 دی 1399 - 14:48
وصول به موقع مطالبات، توانایی پرداخت تسهیلات را افزایش می دهد

در بازدید جعفر آقا ملائی و هیات همراه از شعب استان آذربایجان شرقی، به اهمیت وصول مطالبات در بالا بردن توانایی بانک در پرداخت تسهیلات تاکید شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا، جعفر آقاملائی عضو هیات مدیره بانک مسکن به همراه مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، چهارشنبه تاریخ ۱۰/۱۰/۹۹ از شعب مرکزی بناب، شهید مطهری (ره) بناب، امام خمینی(ره مراغه، خواجه نصیر مراغه ، مرکزی مراغه و حوزه جنوب استان بازدید کردند.

در این بازدید جعفر آقاملائی عضو هیات مدیره بانک مسکن ضمن استماع گزارش مبسوط هر یک از روسای شعب مذکور، با بیان مطالبی وصول مطالبات را یکی از وظایف اصلی هر یک از کارکنان در تمامی رده ها عنوان کرد و افزود: از آنجایی که پرداخت تسهیلات به مردم اصلی ترین وظیفه بانک می باشد لذا در صورتیکه بانک با مطالبات معوق روبرو باشد این امر را دچار مشکل شده و چرخه پرداخت تسهیلات به کندی صورت میگیرد .

آقاملائی از تک تک کارکنان خواست تا مسئله وصول مطالبات را جدی بگیرند تا از بلوکه نشدن منابع شعب در مطالبات جلوگیری شود.،وی در ادامه گفت: در وصول مطالبات باید راهکارهای مطروحه از سوی مشتری و شعبه، در نظر گرفته شود تا بتوان به راه حل نهایی و مطلوب به نحوی که در آن هم منافع مشتری ، هم منافع بانک حاصل شود، دست یافت.

وی یکی از اصول مهم در وصول مطالبات را آموزش و عادت دادن مردم به یک سیستم پرداخت اقساط منظم به صورت ماهیانه عنوان کرد و افزود: اگر متقاضی تسهیلات از اول به این سیستم عادت کند باعث خواهد شد که در آینده، هم خود فرد دچار اقساط معوق نشود و هم اهداف بانک در زمینه پرداخت انواع تسهیلات محقق شود.

آقاملائی به شرایط سخت کرونائی نیز اشاره کرد و افزود: آمارهای موجود در خصوص فوتی ها ی اخیر نشان می دهد که کارکنان بانک ها بعد از پرسنل درمان، دومین قشر آسیب پذیر از ویروس کرونا می باشند بنابراین ضمن قدردانی از کارکنانی که در شرایط کرونائی به سختی مشغول به خدمت می باشند خواست تا با رعایت نکات بهداشتی همچنان به خدمت رسانی به مردم ادامه داده تا به امید خدا در آینده شرایط به روال عادی خود برگردد.

وی در ادامه گفت :در شرایط فعلی نیاز اساسی به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط بانک ها ، بیش از پیش احساس می شود و باید در ادامه این مسیر، امکانات و خدماتی که امکان ارائه آن به صورت غیر حضوری وجود دارد به مشتریان اطلاع رسانی شود، همچنین مشتریان بانک به استفاده از خدمات غیرحضوری تشویق شوند تا شاهد کاهش رفت و آمد مردم به شعب بانک باشیم.

وی همچنین با استماع مسائل و مشکلات مطروحه روسای شعب در خصوص صدور ضمانت نامه، از گسترش حدود و اختیارات شعب در بخش صدور ضمانت نامه در آینده خبرداد و گفت تصمیمات مناسبی در این زمینه به تصویب هیات مدیره بانک رسیده که به زودی برای اجراء، به شعب ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.