• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ورزش و تعاون؛ یک اقدام ارزنده

  • کد خبر : 52393
  • 30 مرداد 1401 - 16:03
ورزش و تعاون؛ یک اقدام ارزنده

در این مطلب بنا داریم به فعالیت ها و اقدامات شرکت بیمه تعاون در زمینه ورزش و قهرمانی بپردازیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی مدیرعامل شرکت، در جلسه اهدا بیمه نامه به فرشتگان استقلالی، اذعان داشت که از دیرباز به فعالیت های ورزشی و حمایت از آن اعتقاد داشته و بر این اساس از شرکت هایی که سابقاً حضور داشته یاد کرد و به راه اندازی تیم های کُشتی، تیم فوتسال بیماران ستدروم داون و… اشاره کرد.
او در شرکت بیمه تعاون نیز به حمایت از تیم های ورزشی ادامه داد؛ همچنین این روحیه حمایت گرانه سبب شد تا کارکنان این شرکت نیز به فعالیت های ورزشی بیشتر توجه داشته و دستاوردهای شان را نیز به اشتراک بگذارند.
در این مطلب بناست تا به این فعالیت های ورزشی بپردازیم.
ورزش نخست: کاراته
شهریور ۱۳۹۶ بود که با حضور افرادی چون محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران، اعضای کادر فنی و قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیایی کاراته ایران، تیم ورزشی کاراته شرکت بیمه تعاون معارفه شد.
مظلومی در این معارفه اعلام کرد که «با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند. بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد».
چندماه بعد و در اسفند ۱۳۹۶، در هفته پایانی سوپرلیگ کاراته، با کسب ۴۲ امتیاز، موفق به قهرمانی مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان کشور شد.
حمایت های بیمه تعاون از ورزش کاراته نظیر حمایت از فینال شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان سبب شد تا در بهمن ۱۴۰۰ و در خلال مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته ایران، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته ج.ا.ا از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل «خدمات ارزشمند و صادقانه به رشته ورزشی کاراته» تقدیر کرد.
ورزش دوم: فوتسال
جام سردار شهید قاسم سلیمانی در بهمن ۱۳۹۸ توسط بیمه مرکزی راه اندازی شد و شرکت بیمه تعاون نیز حضور فعال خود را به نمایش گذاشت.
در میان ۲۲ تیمی که در این مسابقه شرکت کردند، این تیم توانست بدون هیچ شکستی به پیروزی دست پیدا کند و به عنوان قهرمان مسابقات فوتسال صنعت بیمه شناخته شود.
ورزش سوم: کوه نوردی
حضور پر رنگ ورزشی بیمه تعاون سبب شد تا همکاران این شرکت نیز در تلاش برای به دست آوردن افتخارات ورزشی به فعالیت هایی نظیر کوه نوردی روی آورند.
بر این اساس، همکاران شعب بیمه تعاون به فتح قله های شاهوار (خرداد ۱۴۰۰)؛ دماوند و سبلان (مرداد ۱۴۰۰) اقدام کردند.
قابل توجه است که قله شاهوار، به عنوان بلندترین قله منطقه البرز شرقی؛ قله دماوند، به عنوان بلندترین قله آتشفشانی قاره آسیا و بلندترین قله در کوهستان های ایران و خاورمیانه و قله سبلان، به عنوان سومین قله بلند ایران شناخته می شود.
ورزش چهارم: فوتبال
گرچه بیمه تعاون، تیم فوتبال نداشته ولی حمایت خود را از تیم های فوتبالی دریغ نکرده و بر این اساس، در این رشته ورزشی، اقدام به حمایت های خدماتی خود کرده است.
بدین طریق، در دی ماه ۱۳۹۹، نشان بیمه تعاون بر سینه بازیکنان تیم فوتبال سایپا جای گرفت و این تیم با لوگو بیمه تعاون در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران حضور پیدا کرد.
در آذر ۱۴۰۰ نیز شرکت بیمه تعاون با عقد قراردادی با باشگاه استقلال، اعضای این باشگاه شامل بازیکنان، مربیان، کادر اجرایی، پزشکی، رسانه و تدارکات تیم و تمام کارکنان اداری باشگاه استقلال به همراه خانواده‌‌‌هایشان را تحت پوشش بیمه‌های درمان تکمیلی، عمر و حوادث خود قرار داد.
همچنین ساختمان باشگاه استقلال و مسئولیت مدنی این باشگاه نیز تحت پوشش شرکت بیمه تعاون قرار گرفت.
بیمه تعاون، در خرداد ۱۴۰۱ نیز به تحت پوشش قرار دادن ۴ هوادار دارای معلولیت جسمی روی آورد و بر این اساس آنها نیز از خدمات بیمه تکمیلی این شرکت برخوردار شدند.
این شرکت فقط به تیم استقلال نگاه مثبت نداشته و سایر تیم های فوتبال کشور نیز همراهی بیمه تعاون را با خود داشته اند؛ بر این اساس شعبه تبریز بیمه تعاون همواره میزبان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز و بهره مندی از نقاط چالش و فرصت همراهی ورزش و بیمه بوده است.
تیم داماش گیلان، دیگر تیم فوتبالی بود که در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از حمایت بیمه تعاون در تمام گروه های سنی برخوردار شد و بدین ترتیب، رسالت این شرکت بیمه ای در تمام ساختار فوتبالی به سرمنزل مقصود رسید.
ورزش پنجم: دوچرخه سواری
حضور فعالانه کارکنان بیمه تعاون در بخش های گوناگون ورزشی، به دوچرخه سواری نیز رسید و در اسفند ۱۴۰۰، مهرداد عباسی، نماینده شعبه کردستان بیمه تعاون به عنوان سرپرست هیأت دوچرخه سواری شهرستان سنندج انتخاب شد.
ورزش ششم: کُشتی
نمایندگان فعال بیمه تعاون حضور خود را در تمامی رشته های ورزشی به خوبی به نمایش گذاشتند و در رشته ورزشی کُشتی نیز خوش درخشیدند.
در این رشته ورزشی، محمد حسین محمدیان، نماینده شرکت بیمه تعاون در مازندران، در فروردین ۱۴۰۱، موفق به موفق به اخذ مدال طلای مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا شد.
او همچنین در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در تیر ۱۴۰۱ برگزار شد موفق به کسب دوبنده تیم ملی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.