• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون برگزار شد

  • کد خبر : 9121
  • 22 بهمن 1399 - 9:44
وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون برگزار شد

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون از طراحی و برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک از سوی این مرکز خبر داد و افزود: وبینار آشنایی با قانون جدید چک در ادامه برنامه های آموزشی دانش محور بانک توسعه تعاون و با هدف پاسخ دهی دقیق و بهنگام به دغدغدها و پرسش های روسای شعب اجرا شد

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کریم میرزاخانی افزود: در تداوم برنامه های آموزشی در زمینه قانون جدید چک، وبینار آشنایی با قانون جدید چک برای روسای شعب سراسر کشور از سوی مرکز آموزش و پژوهش طراحی و با مشارکت مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت امور استانها و شعب برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت و ضرورت بالای فرهنگ سازی برای عملیاتی شدن قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون،گفت: برنامه های آموزشی متنوعی با اهدافی چون توسعه دانش و معلومات کارکنان، راهنمایی بهنگام مشتریان از سوی همکاران شعب و ارایه خدمات کیفی و منطبق با انتظار به مشتریان در طول یک ماه گذشته طراحی و عملیاتی شده است.

میرزاخانی تصریح کرد: وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در ادامه برنامه های آموزشی مذکور و با هدف پاسخ دهی دقیق و بهنگام به دغدغدها و پرسش های روسای شعب اجرا شد. وی تصریح کرد: محور کلیدی وبینار تصریح نکات و مباحث مهم قانون جدید چک و مبتنی بر پرسش و پاسخ بود.

شایان ذکر است در آغاز وبینار آموزشی، عاشقی رییس اداره کل آموزش به ذکر تغییرات قانون چک اشاره و بر تکالیف قانون جدید برای بانک ها، کارکنان نظام بانکی و مشتریان اشاره کرد. در ادامه نیز صباحیŽفر رییس اداره کل پیگیری و نظارت بر عملکرد استان ها و شعب به تببین الزامات اجرایی قانون جدید چک و پولادوند رییس اداره کل بانکداری الکترونیک به تشریح بحث های سامانه و الکترونیکی قانون جدید چک پرداختند.

در پایان جلسه به بسیاری از ابهامات و پرسش های روسای شعب در زمینه قانون جدید چک از سوی مدرسان پاسخ داده شد. لازم به ذکر است که ارزیابی واکنش و رضایت روسای شعب حکایت از رضایت ۸۰ درصدی روسای شعب از برگزاری این وبینار آموزشی داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.